[UTP] zelfknijpende stekkertjes

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ik kreeg een jaar of 3 geleden bij m'n wanadoo com21 pakketje 2 van die utp stekkertjes die je met je handen kon vastknijpen (geen utptang nodig enzo)

weet iemand waar ik die in de buurt van eindhoven kan kopen? want ik moet daar morgen vroeg heen, en heb eik utpstekkertjes + tang nodig maar m'n regular supplier heeft hem uitgeleend :(

blup

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

je kon geloof ik bij de primafoon utp stekkers krijgen die je met een gewone waterpomptang kon knijpen, weet niet of ze die nu nog hebben

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TriLithium schreef op 20 augustus 2002 @ 22:11:
je kon geloof ik bij de primafoon utp stekkers krijgen die je met een gewone waterpomptang kon knijpen, weet niet of ze die nu nog hebben
Klopt :)

Een UTP knijptang is trouwens ook niet duur meer. Zo'n ding heb je al voor €18 ( = 40 gulden).
Dat is makkelijker, en de stekkertjes zijn waarschijnlijk ook goedkoper.

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

heel wat goedkoper

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tegenwoordig hebben ze bij de Primafoon geen stekkers meer die geschikt zijn voor utp. Ik moest ze laatst ook weer eens hebben. Degene die ze hebben zijn alleen geschikt voor ISDN.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Smackers schreef op 20 augustus 2002 @ 22:16:
Tegenwoordig hebben ze bij de Primafoon geen stekkers meer die geschikt zijn voor utp. Ik moest ze laatst ook weer eens hebben. Degene die ze hebben zijn alleen geschikt voor ISDN.
Maar voor UTP werken ze ook wel...

toch is het beter om gewoon zo'n tang te kopen.

Verwijderd

zit nu ook met het probleem, heb stekkertjes maar ik krijg ze niet dicht met de hand... Moet echt een ander stekkertje hebben (ik heb geen zin om een ding van €18 te kopen die ik maar 1x gebruik!

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Nee ze hebben tegenwoordig maar 4 van die dubbele pinnentjes waar je je draadje tussen moet stoppen. Dit zijn dus de 4 plaatsen die je voor ISDN wilt gebruiken.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Smackers schreef op 20 augustus 2002 @ 22:31:
[quote

Nee ze hebben tegenwoordig maar 4 van die dubbele pinnentjes waar je je draadje tussen moet stoppen. Dit zijn dus de 4 plaatsen die je voor ISDN wilt gebruiken.[/quote]
de middelste 4 om precies te zijn, had ik laatst ook echt :r
net nu ik ze dringent nodig had, en dat terwijl ze altijd normale rj45 stekkers hadden :(

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 09:14

M2B

Bij alle Electroworlds zijn ze te krijgen
Pagina: 1