Toon posts:

Etech router vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel hier kabel internet met mijn buurman en hij gebruikt steeds programma`s als kazaa en edonkey, hier wordt het internet dus VET traag van! 8)7 Ik heb hem gevraagd die programma`s niet zo veel meer te gerbuiken, maar volgens mij doet die het nog regelmatig. :X

I shet ook mogelijk om de poorten die die programma`s gebruiken dicht te gooien op de router??

Wie kan me dit vertellen?

Greetz Skrievertie :+

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Beste Skrievertie,

NIet erg sociaal als je iets deelt met een ander om zijn verbinding te knijpen.

Ik neem aan dat hij de helft van het abogeld betaalt?

Ik deel ook internet met andere 4 in totaal, nooit geen problemen met snelheids verlies.

Ik denk dat het ergens anders zit. Kan je helaas niet vertellen waar daar is mijn kennis te beperkt voor :'(

Suc 6 verders

Verwijderd

poorten dichgooien heeft volgens mij met die router niet zoveel zin omdat er netjes een aanvraag van binnenuit het netwerk komt... maar je kunt eventueel wel een beperking op zijn dataverkeer zetten, maar dan moet je er een linux router tussen hangen...

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Muhahahahaha.. Dat zal je leren Internet te delen met anderen :D

Maar die E-Tech router kan voor zover ik weet niets met QoS of Bandwidth throttling doen. Zoals al eerder is gezegd heeft het blokkeren van inkomende poorten weinig zin. Wat wel kan is uitzoeken op welke poort Kazaa et al UITGAANDE verbindingen zoekt en die blokkeren, maar dan werkt Kazaa helemaal niet meer }>

Bovendien is het moeilijk na te gaan of je buurman over de schreef gaat, je moet er denk ik maar mee leren leven. (Met de huidige situatie)

• wouter93
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
met een linuxdoos kun je in ieder geval ook destination-ports blocken (dus van binnenuit). Verder zou je eens kunnen proberen of je buurman misschien zijn upload wat wil afknijpen, want die slibt m.i vaak als eerste dicht, waarna je zelf niets meer kan doen.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10

Predator

Suffers from split brain

Etech router vraagje

dubbelpost, graag 1 topic

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.