Toon posts:

Wecare Inktpatronen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Men raad aan om voor je HP printers gewoon originele patronen te gebruiken. Aangezien die verschrikkelijk duur zijn, kan je ook wecare patronen nemen. Maakt dat wat uit als je die gebruikt ipv originele?
Weet iemand ook waar je op het net goedkope patronen kunt vinden of hanteert iedereen een vaste prijs?

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Wecare kan ook. Doe ik zelf ook in zowel mijn eigen Deskjet 710C als in de Officejet G85 van mijn ouders. Zwart is geen probleem kleur heb ik nog niet kunnen vinden :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik gebruik die dingen ook voor mijn Epson, geen enkel probleem met die dingen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Heb zelf epson stylus color 660, en gebruik altijd al wecare inplaats van Epson. Scheelt me echt veel :). Ik betaal voor kleur catridge van wecare zo'n €17,-.

Dat scheelt echt 50 % of zo :).

Verwijderd

Alleen de "zwart " van de wecare stinkt verschikkelijk,

• Rendier2710
  • Laatst online: 14:09
Ik gebruik ze ook in mijn Canon BJC 3000. Scheelt behoorlijk in prijs. Wat me wel opvalt is dat zwarte tekst een soort paarse waas heeft. Dan moet je wel heel erg goed kijken hoor, anders zie je dat nooit.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:29

markvt

Peppi Cola

waar kan je die kopen ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

De enige orginele patronen van HP die ik heb gebruikt waren de patronen die bij de printer zaten. Verder altijd third party.

Wecare -> geen probleem, prima patronen

Zelf gebruik ik een Wecare voor m'n HP 540, en die print werkelijk perfect, geen verschil met HP-patronen. In me 690C zit een Pelikan, da's een aparte kop met vulling. Voordeel: de vullingen zijn goedkoop. Deze werkt ook prima.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 20:20
Kijk eens op www.inkclub.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat als je patronen koopt die je kunt navullen dat er een grote kans bestaat dat ze gaan lekken waardoor je printer naar de klote kan gaan. Maar goed ik ga gewoon Wecare kopen want dat scheelt enorm veel in de prijs. Zijn er naast wecare ook andere third patry merken die ook goed zijn?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wecare is rommel, heb er zelf 2 patronen van gehad, beide teruggebracht na het printen van een stukje 5x5cm zwart. Was blauw met strepen, beide patronen precies hetzelfde :r

Ik vul mn HP 1600CM al sinds aanschaf bij, heb em gekregen met verstopte patronen, maar werkt nu perfect. Liefst vul ik ze gewoon zelf bij, werkt het makkelijkst.

Goeie voorgevulde patronen komen van cartink en Pelikan.

Verwijderd

Ik gebruik ook altijd Wecare en ze doen het perfekt en zijn veel goedkoper.

• Fudge
  • Laatst online: 27-10-2025
Wecare doen het prima in mn Epson 640.
Pelikan werd een drama hier.
Zware lekkage en halverwege (bij 45%) hield het zwart er gewoon mee op.

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:58:
Alleen de "zwart " van de wecare stinkt verschikkelijk,
Hmm, leuk te horen, waarom? Of bedoelde je dat letterlijk? Want inkt ruikt idd niet geweldig.

Mijn advies:
kleuren cardridge: origineel
zwart: wecare

Gewoon omdat de refill kleurencardridges vaak slecht zijn (lees: kapot, half werkend). Bij de zwarte komt dit veel minder vaak voor.

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:31:
Ik heb gehoord dat als je patronen koopt die je kunt navullen dat er een grote kans bestaat dat ze gaan lekken waardoor je printer naar de klote kan gaan. Maar goed ik ga gewoon Wecare kopen want dat scheelt enorm veel in de prijs. Zijn er naast wecare ook andere third patry merken die ook goed zijn?
Ja, dat lekken heb ik ook last van gehad, HP 690C met wecare zwart, na terug komst van vakantie zat de hele printer onder de smurrie.. Printer doet 't niet meer, heb 'm maar weggegooid(Alhoewel ik niet weet of dit door de lekkende inkt komt, maar het was wel op 't zelfde moment)

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

Verwijderd

Heb zelf goede ervaringen met Wecare in combinatie met m'n eigen HP Deskjet 930C en de Epson 670 van m'n pa.
Goede cartridges die niet vlekken en lekker goedkoop zijn(inkoopprijs rules >:))

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
Ja lekker WeCare gebruiken, tot ze gaan lekken, kun je de printer weggooien.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Verwijderd

Ik vul gewoon zelf. Als je eenmaal de slag te pakken hebt, doe je het zonder knoeien en redelijk snel. Vanmiddag nog voor m'n broer z'n 710C de zwarte cartridge nagevuld. Het ding was binnen ca. 2 minuten uit en weer in de printer. Uiteraard lagen de spullen al wel klaar.

Kwestie van cartridge in de clip klikken, stikkertje wegschrapen, kogeltje naar binnen duwen, volspuiten met inkt, nieuw kogeltje indrukken, 3ml via de printhead weer afzuigen om lucht te verwijderen, de kanaaltjes los te maken en de cartridge op vacuüm te zetten, en klaar is Kees...

Het ding deed het meteen zonder problemen :) Kosten deze.... ca € 6,- en natuurlijk de volle 40ml

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 17:01

CoolHead621

Enjoy every moment

Wecare cartridges zijn idd goed, Wecare geeft zelfs de garantie als je kan aantonen dat de printer defect is gegaan door een van hun cartridges!
Dan kan je dus een nieuwe printer van hun krijgen of op hun kosten laten repareren.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

CoolHead schreef op 20 augustus 2002 @ 22:30:
Wecare cartridges zijn idd goed, Wecare geeft zelfs de garantie als je kan aantonen dat de printer defect is gegaan door een van hun cartridges!
Dan kan je dus een nieuwe printer van hun krijgen of op hun kosten laten repareren.
Shit, net vorige week dus weggegooid...

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45
Heb wel eens Wecare patronen gehad met in de patroon zelf het HP logo er nog in! Weet niet hoe ze het doen, maar was wel verrast!

Verwijderd

The_MAN schreef op 24 augustus 2002 @ 01:14:
Heb wel eens Wecare patronen gehad met in de patroon zelf het HP logo er nog in! Weet niet hoe ze het doen, maar was wel verrast!
Wat denk jij dan? Dat ze die behuizingen maken?

De cartridges van HP worden opgespaard en vervolgens gereinigd en hervuld.
Epson cartridges maken ze wel zelf

Verwijderd

De refills van Cartink (is helaas overgenomen en levert niet meer hetzelfde) waren prima, je kreeg je eigen originele (!) HP cartridge terug (postcode-huisnummer op zetten.....met Edding-stift). Wecare vond ik veel minder, indrogen terwijl we veel printen. De laatste Wecare fl 45.= voor betaald (zwart).
Toen over gegaan op een laser printer:
* 1 toner kit 6000 pagina's,
* 1 cartridge 500 pagina's als je het al haalt.......
Rekensom: bij de aanschaf van de laser zit al een volle cartridge van 83 euro.
Laser kostte 326 Euro. als ik dus 1 tonerkit leeg maak, kost me dat:
12x45 gulden=540 gulden aan cartridges (=245 euro).
Laserprinter koste compleet 326 Euro --> dus 326-83=243 euro netto zonder tonerkit.
Conclusie: met 12 patronen heb ik mijn laserprinter terug verdiend en zelfs 2 euro over.... ;)
Bovendien geen enkel gedonder met die patronen meer en een veel betere afdrukkwaliteit.
Wij printen redelijk wat met zijn 5-en dus toen de problemen met de cartridges kwamen was de beslissing snel genomen. Tja, de 1e uitgave lijkt/is groter......
(ik heb de Kyocera FS-1010 genomen, de beste uit de Diskidee test. Zoeken op internet geeft die lage prijs, oa bij ASCI met dezelfde webnaam; info uit april/mei 2002.)
Pagina: 1