Met de help files kom ik er niet helemaal uit, dus even hier een vraag 
Omdat het aantal inbel IP's de laatste erg veel worden, wil ik bepaalde IP ranges toewijzen aan een bepaalde naam.
Dit staat er nu in mijn ppstats-rc5.in
In het bestand rc5-dns-cache staan nu alle IP's de geflushed hebben op mijn proxy op deze manier:
Aan alle 195.241.xxx.xxx IP's wil ik dus de naam Tiscali koppelen, maar waar moet ik dit nu aangeven
Omdat het aantal inbel IP's de laatste erg veel worden, wil ik bepaalde IP ranges toewijzen aan een bepaalde naam.
Dit staat er nu in mijn ppstats-rc5.in
code:
1
2
3
4
5
6
| # All ip addresses from the proxy log files are converted to DNS names and # then cached for a user defined amount of time. A value of zero means refresh # on every run. This cache file is saved in your workingdir. If you run # ppstats on a server with a slow internet connection, use a large cachedays. CacheFile = "rc5-dns.cache" # DNS cache filename to be created. CacheDays = 180 # Days to store cache before refreshing. |
In het bestand rc5-dns-cache staan nu alle IP's de geflushed hebben op mijn proxy op deze manier:
code:
1
| 195.241.195.127,xs195-241-195-127.dial.tiscali.nl,2002/08/10 |
Aan alle 195.241.xxx.xxx IP's wil ik dus de naam Tiscali koppelen, maar waar moet ik dit nu aangeven
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !