Ik ben toch weer tegen een probleempje aangelopen:
mijn geluidskaart is niet gedetecteerd door mandrake.
Ook in harddrake is hij niet te bekennen.
Het is een geintegreerde geluidskaart op mijn ECS K7S5A Socket A mobo.
Weet iemand hoe ik dit probleem op los?
En kan ik nog iets speciaals met m'n logitech dual optical muis (dat alle knoppen werken en scrollwheel bijvoorbeeld)-> google geeft hier alleen maar onzin links op. (waar nog bij komt dat ik op 90% van de hits er niet op kan, zie hieronder
)
Verder heb ik nog een vaag probleem.
Ik heb na een hoop gedonder eindelijk m'n isdn aan de praat, maar wat blijkt na wat vrolijk surfen -> veel pagina's zegt hij dat niet bestaat!
bijvoorbeeld www.google.com (en google.nl wel!) of kde-look.org
konqueror geeft bijvoorbeeld deze fout:
Dit is echt extreem irri aan het worden
, kent iemand dit probleem ook?
Nog een probleem wat ik tegen kom is dat elke keer als ik op mieuw opgestart heb heeft KDE 3.0.3 (die ik sinds vandaag pas heb maargoed) geen instellingen onthouden en vraagt hij dus doodleuk elke keer wat voor 'look-n-feel' ik wil hebben.
mijn geluidskaart is niet gedetecteerd door mandrake.
Ook in harddrake is hij niet te bekennen.
Het is een geintegreerde geluidskaart op mijn ECS K7S5A Socket A mobo.
Weet iemand hoe ik dit probleem op los?
En kan ik nog iets speciaals met m'n logitech dual optical muis (dat alle knoppen werken en scrollwheel bijvoorbeeld)-> google geeft hier alleen maar onzin links op. (waar nog bij komt dat ik op 90% van de hits er niet op kan, zie hieronder
Verder heb ik nog een vaag probleem.
Ik heb na een hoop gedonder eindelijk m'n isdn aan de praat, maar wat blijkt na wat vrolijk surfen -> veel pagina's zegt hij dat niet bestaat!
bijvoorbeeld www.google.com (en google.nl wel!) of kde-look.org
konqueror geeft bijvoorbeeld deze fout:
code:
1
2
| An error occured while loading http://www.kde-look.org: Unknown host www.kde-look.org |
Dit is echt extreem irri aan het worden
Nog een probleem wat ik tegen kom is dat elke keer als ik op mieuw opgestart heb heeft KDE 3.0.3 (die ik sinds vandaag pas heb maargoed) geen instellingen onthouden en vraagt hij dus doodleuk elke keer wat voor 'look-n-feel' ik wil hebben.
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "