GT2 aopen 32mb ddr pa256 deluxe

Pagina: 1
Acties:

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 18:46
ik heb deze videokaart gekocht GT2 aopen 32mb ddr pa256 deluxe . Alleen in het bios bij het begin geeft hij 138 graden celcius aan bij de gpu. Is dit normaal

Verwijderd

LoL, zal wel voutje zijn want 138C overleeft die niet =)

Misschien die 1 weghale :+

Of is et geen Fahrenheit?

• wigwam
het is echt 138 graden celcius.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Dan zou er toch minstens rook af moeten komen...?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Doet die van mij ook... Gewoon slechte tempsensor, waarschijnlijk is hij een beetje stuk, ding doet het hier verder prima...

• wigwam
ik krijg ook nog gekleurde letters te zien tijdens het opstarten. Is dat raar valt dit onder garantie of niet..

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 15:34
Is fahrenheit. Het is bij jouw 138 graden celcius gerekend in fahrenheit
138 celsius fahrenheit = 59 graden "normale" celsius

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 15:34
wigwam schreef op 20 augustus 2002 @ 20:06:
ik krijg ook nog gekleurde letters te zien tijdens het opstarten. Is dat raar valt dit onder garantie of niet..
Is dit alleen bij opstarten?
Draai is een keer 3dmark2000 of 3dmark2001 (als je geen van beide hebt en niet zo'n snel internetverbinding: 3dmark2000, want dies stukkie kleiner)
Geeft die dan rare kleuren: kaart niet goed, maar ik zou nu al gewoon het bedrijf waar je je kaart hebt gekocht mailen, misschien krijg je wel een nieuwe, zonder eerst zelf de kaart uitvoerig te hebben getest

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Is gewoon een brakke sensor , maak je er maar niet druk om..

• wigwam
Ik had het bedrijf gebeld. En die hadden op www.tweakers.net gekeken of het normaal was dat hij zo hoog was. Maar ze konden niks vinden. Beetje rare TD of niet

Verwijderd

wigwam schreef op 20 augustus 2002 @ 22:25:
Ik had het bedrijf gebeld. En die hadden op www.tweakers.net gekeken of het normaal was dat hij zo hoog was. Maar ze konden niks vinden. Beetje rare TD of niet
Als ze daarvoor op tweakers.net moeten kijken dan zijn ze niet echt snugger , ieder weldenkend mens weet dat het ni echt normaal is als een videokaart zo warm word..

• wigwam
jammer genoeg hun dus niet..... Beetje jammer geeft je als consument niet echt heel veel vertrouwen. Maar om nog effe op de vorige vraag terug tekomen. Ik heb hem gekocht via postorder kan ik hem nu kosteloos teruf sturen of later terug verhalen op het bedrijf of zijn alle verzend kosten kosten voor mij.

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:49

Houston3

ole

de mijne is ok 59 graden omrekenen vanaf fahrenheit die van jou ook :] vrij normaal aangezien die sensor echt krot is :] maarja vanwege die kleurtjes zou ik toch ff aant het mailen gaan

Verwijderd

Heb je verder problemen met je kaart? Slaat de pc wel eens zomaar vast?

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

ik heb er ook eentje :)

maar die van mij wordt niet warmer dan 52 graden behalve als ik hem overclock dan :7

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• kutkip
  • Laatst online: 25-03 23:04
Tip: Voel eens aan dat ding, als ie erg warm wordt voel je dat wel. Moet je ff je hand boven of onder de kaart houden. Of natuurlijk tegen de heatsink.

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik heb dezelfde en hij geeft gewoon een 50 graden aan . Ik zou ff de OPEN GPU installen en kijken wat die voor temp. aangeeft. (cd-rom A-open)

• wigwam
ik heb hem nu opgestuurt ze sturen maar een nieuwe kaart op. Ik hoef geen ding wat 138 graden aan geeft toch .....

Verwijderd

wigwam schreef op 22 augustus 2002 @ 18:29:
ik heb hem nu opgestuurt ze sturen maar een nieuwe kaart op. Ik hoef geen ding wat 138 graden aan geeft toch .....
Kan ook..

• wigwam
Waarschijnlijk sturen hun hem gewoon terug naar de fabrikant. Ik laat wel een bericht achter als ik een ander heb.

• wigwam
Ik heb eindelijk een nieuwe kaart gehad. Nadat ik zelf 6.75 euro verzend kosten weer betaald hebt. De hitte sensor doet het goed alleen hij is nu van 32 mb naar de 16 mb video geheugen gegaan. Ik weer gebeld met alternate zeggen ze dood leuk stuur hem nog maar een keer terug (mag ik ook weer zelf de verzendkosten betalen). Wat vinden jullie hier nu van........ Beetje een dievebende En volgens hun kan ik mijn geld ook niet terug krijgen want ik zit over de 8 dagen heen. terwijl ik hem hooguit maar 2 dagen in huis gehad hebt en de rest heeft die kaart hij hun gelegen :(

Verwijderd

Hun fout, dus hun zouden eigenlijk voor de kosten moeten opdraaien.

• wigwam
Alleen de verkoper zei dus van niet. Het is niet hun fout. Dus toen vroeg ik testen jullie dan niets. Zijn antwoord was nee want dan duurt het 7 weken extra......Hoe bedoel je zaken doen.

• wigwam
Mijn vriendin dacht het met praten wel op te lossen bij alternate. Nu zegt de verkoper dat hij de kaart persoonlijk had getest en dat de technische dienst maar een zooit is. daar gaat mijn vertrouwen in het ooit nog krijgen van een goed werkende videokaart.....

kan ik ze niet aansprakelijk stellen op de een of andere manier..

• wigwam
Ik heb weer een nieuwe videokaart gehad van alternate :). En nu het slechte nieuws hij is weer 138 graden :(. Maar je krijgt je geld pas terug naar 4 kapotte kaarten dus nog maar een keer opsturen ....... wat een wereld zaak
Pagina: 1