Wilde ff vragen of die kasten van Mac ergens los te koop zijn en of er misschien el iemand onder de tweakers is die er eentje wil verkopen aan /me
Is al eens eerder gevraagd, volgens mij zijn die dingen er niet los.
(ik heb wel een demokast -leeg- van een imac, daar ga ik een pc inbouwen
)
(ik heb wel een demokast -leeg- van een imac, daar ga ik een pc inbouwen
Jah zo'n kast is echt super
,maar helaas niet los te koop ....
Oh ja ,als er 1 iemand is met zo'n kast ,hou ik me ook aanbevolen
D'r is tog niemand die um wil verkopen ..mja
,maar helaas niet los te koop ....
Oh ja ,als er 1 iemand is met zo'n kast ,hou ik me ook aanbevolen
D'r is tog niemand die um wil verkopen ..mja
hmm niet los te koop, dat had ik al gedacht helaas 
Die kasten zijn gewoon zo mooi, geen 1 normale pc-kast kan aan apple cases tippen
Die kasten zijn gewoon zo mooi, geen 1 normale pc-kast kan aan apple cases tippen
Apple gaat over alle handel van kasten en onderdelen, vandaar dat het zo moeilijk is om losse onderdelen te krijgen voor een MAC
Ze zijn wel los te koop, ergens in een online store waren ze te koop.
Maar dat was wel een jaar geleden en waren toen....'k geloof iets van $150.
Anders kijken bij de fabrikant die ze maakt misschien?
Maar dat was wel een jaar geleden en waren toen....'k geloof iets van $150.
Anders kijken bij de fabrikant die ze maakt misschien?
Verwijderd
kasten van Apple zijn los te koop als dummies bij de apple dealer.
Schrik niet. ze zijn duur.
Verwijderd
En vind je dit niet mooi, http://www.lope.com.tw/itee.htm , een tijdje geleden had ik gemaild met de site en vertelde de aardige man me dat de kasten binnenkort in een groot warenhuis verkocht zouden worden .......... Niks meer van gehoord daarna
wat is dat voor lelijk ding?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 09:07:
En vind je dit niet mooi, http://www.lope.com.tw/itee.htm , een tijdje geleden had ik gemaild met de site en vertelde de aardige man me dat de kasten binnenkort in een groot warenhuis verkocht zouden worden .......... Niks meer van gehoord daarna
wat is duur en waar kan ik weten hoe ik ze kan krijgen etc.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 08:51:
kasten van Apple zijn los te koop als dummies bij de apple dealer.
Verwijderd
Vind je dat lelijk .>?? ik ga em denk ik halen, heb een beetje jaren 60 kamer en deze past er super in !
nou mooi is andersVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 19:46:
[...]
Vind je dat lelijk .>?? ik ga em denk ik halen, heb een beetje jaren 60 kamer en deze past er super in !
tijd geleden kon het wel bij een bedrijf dat is meer dan 1 jaar geleden ik was het toen ook van plan totdat ik de prijs hoorde.. iets van fl 365,= excl. btw en dan kwam er nog fl 70,= per frontje bij..
inmiddels kan je het nergens meer los vinden.. maar als je het toch wilt.. suc6 met de zoekactie.. kzou zeggen maak 1 standaard mailtje en mail allerlei winkels/bedrijven die mac's kunnuh hebben en plaats het ook op ebay en marktplaats.nl.. dat wil denk ik wel helpen..
suc6
inmiddels kan je het nergens meer los vinden.. maar als je het toch wilt.. suc6 met de zoekactie.. kzou zeggen maak 1 standaard mailtje en mail allerlei winkels/bedrijven die mac's kunnuh hebben en plaats het ook op ebay en marktplaats.nl.. dat wil denk ik wel helpen..
suc6
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
wowReseTTim schreef op 23 augustus 2002 @ 22:54:
tijd geleden kon het wel bij een bedrijf dat is meer dan 1 jaar geleden ik was het toen ook van plan totdat ik de prijs hoorde.. iets van fl 365,= excl. btw en dan kwam er nog fl 70,= per frontje bij..
suc6
Dat is best wel boel geld
Maar ik wacht nog ff, ik heb nu die Cube-case (wel leeg helaas)
Maar me pa kon misschien de inhoud ook regelen
En anders hou ik het bij me chieftec die ik gister besteld heb
Pagina: 1