Suggestie: PM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb een suggestie voor dit geweldige forum :)

Wie kent dit probleem? Je ziet iemand waarmee je wel via ICQ, MSN of email in contact wil komen ('chatten'). Maar de desbetreffende user heeft geen ICQ, MSN of email adres achtergelaten. Dus daar gaat een contact, en meot je 't laten rusten. Of 'm aanspreken in een topic. En aangezien 't laatste tot veel irritatie leid, dacht ik aan PM. Een PM is een berichtje wat je via GoT versuutr. Dus dan krijgt de user een soort 'mailbox' op GoT.

Dit lijkt mijzelf rete-handig :Y) Of is zoiets al geprobeerd, en is 't toen mislukt?

Just my %0.2 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je mensen gaat PM'en. Een forum is bedoeld voor open discussie en als een user geen mail-adres en dergelijke achterlaat heeft hij daar wel een reden voor en zal hij ook geen gezeur met een "GoT mailbox" willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zijn al zat discussies over geweest, telkens afgewezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik geloof dat React an sich dit zou krijgen, maar dat dit in GoT niet zou worden geimplementeerd:

nadelen:
mensen lezen geen personal berichten, iemand die geen icq-nr invult of zn email niet wil tonen doet dat bewust, zo iemand zal ook zn personal berichten niet lezen.
verder is er het probleem van monitoren van mogelijk illegale zaken (uitwisseling warez e.d.)
vanuit privacy oogpunt zullen mods niet de messages mogen monitoren.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Sterker nog ... de functie is er al :+

Alleen wij krijgen hem lekker niet te zien, dit is voorbehouden aan de modjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 20 augustus 2002 @ 18:14:
Sterker nog ... de functie is er al :+

Alleen wij krijgen hem lekker niet te zien, dit is voorbehouden aan de modjes :P

Oh, kun jij even aanwijzen waar hij zit dan? Ik kan die functie niet vinden :?

Maar we hebben mail, ICQ en IRC, genoeg manieren om te communiceren lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:39

Arno

PF5A

idd :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
PM functionaliteit is al beschikbaar in React alleen is dit voor GoT atm uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:23:

[...]

Oh, kun jij even aanwijzen waar hij zit dan? Ik kan die functie niet vinden :?
Ik dacht dat het notes-systeem hetzelfde was alleen dat je dan je eigen berichten gewoon niet kon lezen. Of was dat alleen in Topix zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het lijkt me dat iedereen die tot de doelgroep van got behoort (een of twee uitzonderingen daar gelaten) wel beschikking heeft over een email en of messaging adres. Deze mensen zouden zich waarschijnlijk alleen maar irriteren aan een derde vom van pseudo communicatie, vooral eentje die alleen maar op got werkt. Denk ik zo :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yellow|A schreef op 20 augustus 2002 @ 22:20:
...een of twee uitzonderingen daar gelaten ...
Ai, dit soort bijzinnen maken * RM-rf iedere keer weer razend nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte van * Yellow|A , hopen dat ik vanavond de slaap vatten kan ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Nouja, als je uitgaat van de doelgroep, redelijk vergevorderde tech fanaten. Je zou er dan van uitgaan met de hoeveelheid tijd die ze in de buurt van computers rondbrengen ze er zelf ook druk mee bezig zijn. Het internet ontdekken en online "vriendjes" maken, en hiermee chatten.

Ik ga er dus van uit dat de gemiddelde got gebruiker een ICQ/MSN/Trillian oid heeft op zijn PC, toch ga ik ervan uit dat sommige mensen (de (stille?) minderheid :)) dat chatten niks vindt en het ook niet doet, maar wel got leuk vindt als knowledebase achtig iets en leerplek.

Zoiets verzin ik nu even als achterliggende gedachte...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, ik dacht dat dit ging over een PowerMod. Niet dus :{ :+ :P
Pagina: 1