Sicce vs VTECH

Pagina: 1
Acties:

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ok, nu niet Sicce vs Eheim maar Sicce vs VTECH, waarom: Ik heb geen geld.

Echt vrijwel niets.

Waarom word in de FAQ de VTECH slechter afgedaan dan de Sicce? En dat terwijl ik veel slechte dingen hoor over Sicce. Tot nu toe ken ik 1 iemand hier met een VTECH pompje... Smokey_The_Bandit. Volgens hem is de VTECH 800l/u erg stil en word niet zo warm.

Wat vinden jullie van VTECH? Graag onderbouwing.

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02-2025
Het is allebei een flink stuk goedkoper dan Eheim maar dat merk je wel in levensduur.

Zelf heb ik sinds kort pas een Eheim en heb daarvoor steeds met een Sicce Micra gewerkt in een Low budget waterkoeling. Nu na een jaar kan je merken dat hij wat meer herrie gaat maken. Maar hoe de Eheim na een jaar is weet ik ook nog niet.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Verwijderd

Misschien heb ik niet het goede plaatje voor me, maar is de Vtech niet precies hetzelfde als 1 van de "grote" waterkoeling namen? Niet Eheim of sicce, maar een andere bekende pompfabrikant.

Ik heb trouwens nog een NIEUWE Vtech 800liter/u nog in het doosje, en het doosje is dichtgesealt met plastic.

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-02 12:25

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Ik heb ook een vtech 800lh en deze functioneerd goed .... tegenover sicce zal het niet zoveel uitmaken maar eheims die zijn errug degelijk .... ma ja de prijs is daar ook naar :) ik ben iig zeer tevreden over mijn Vtech

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Vtech... klinkt als Supertech :r
Zegt nix natuurlijk, maar klinkt me als zo'n nepmerk in de oren :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

haha.... VTec is anders wel een "bekend merk"/ naam staat er net zo los van als supertech

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
The rapier, check je mail @dolfijn.nl please!
Pagina: 1