Toon posts:

Goed proggie voor sql database klussen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beginner qua php en sql, maar ik ben een poging aan het wagen om een website met login te klussen waar een database aan moet komen hangen. Het php gedeelte is nu nog niet van belang, eerst wil ik een goeie database gaan klussen. Ik begrijp sql en kan een database in elkaar klussen maar ik heb geen idee wat daar een goed programma voor is. Kan iemand mij toevallig een beetje opweg helpen?????

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:03

OMX2000

By any means necessary...

Als het op het windows platform is, zou ik access aanraden. Anders Mysql www.mysql.com voor de mysql database... die lijkt me voor jou het handigst...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ik ga eens kijken!!!! :)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Een fijn programa om met mysql te werken als het eenmaal draait is MySQL-Front, dat is een freeware frontend voor mysql
www.mysqlfront.de

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

phpmyadmin is zo'n beetje standaard. errug handig en makkelijk in gebruik

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

als je vanaf elke computer bij je database wil kunnen (inet cafe, bij een klant ed.) is phpmyadmin idd handig, maar als je toch alles vanaf 1 computer doet is mysqlfront veel fijner :)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

En als je phpMyAdmin niet prettig vind werken (of gewoon een ranzige layout vindt het hebben zoals ik ;)), kun je ook Eskuel proberen. (Site is in het frans, maar d'r is ook een engelse versie van). En als daar de layout je niet van bevalt, Eskuel is skinnable!

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1