Toon posts:

Geen beeld meer na het win-xp logo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(op de search manier vond ik geen afdoende oplossing)

Ik heb een geforce4 mx440 van leadtek, deze heeft het goed gedaan, totdat ik de drivers verwijderd heb. Ik wilde deze weer installeren nadat de computer opnieuw opgestart was (wat win xp pro mij aanbeveelde) Nu krijg ik nog beeld tot en met het win-xp logo, daarna krijg ik geen beeld meer (het welkomsscherm etc.) Wel hoor ik dat de computer doorstart, alleen kan ik er weinig mee omdat het beeld zwart is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

In veilige modus opstarten ?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:06

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

hier ben ik ook wel benieuwd na, want mijn leadtek mx440 geeft ook geen beeld meer als ik de drivers heb geinstalleerd en dan reboot. (dit is zowel met verschillende detonators en met leadtek drivers)

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe start je xp in de veilige modus? me 98 is mij bekend

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:10:
[...]

Hoe start je xp in de veilige modus? me 98 is mij bekend
gewoon op f8 rammen

[specs]

Verwijderd

Move VB --> WOS

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even kijken hoe hij in de veilige modus reageert! alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg ook geen beed in de veilige modus

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:54

Maximus

There is no substitute

booten met cd en dan last known good configuration :)

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

M@ximuS schreef op 20 augustus 2002 @ 18:10:
booten met cd en dan last known good configuration :)
maar dan heb je je drivers nog steeds niet geinstalleerd :/ (en het kan ook zonder cd)

[specs]

Verwijderd

je moet bij het opstarten op F8 drukken, en dan niet opstarten in Veilige modus, maar je moet 'Enable VGA-mode' kiezen.

Ik had deze week hetzelfde probleem, en dit heeft het opgelost.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:05:
je moet bij het opstarten op F8 drukken, en dan niet opstarten in Veilige modus, maar je moet 'Enable VGA-mode' kiezen.

Ik had deze week hetzelfde probleem, en dit heeft het opgelost.
als ik dit doe dan krijg ik 640x480 en als ik dan mijn resolutie aanpas springt het beeld naar zwart met linksbovenin een knipperende cursor

[specs]

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Probeer een herinstallatie ht kan zijn dat de drivers niet goed zijn.

Mous XP

Verwijderd

Topicstarter
Fanatic_FS schreef op 21 augustus 2002 @ 18:38:
[...]

als ik dit doe dan krijg ik 640x480 en als ik dan mijn resolutie aanpas springt het beeld naar zwart met linksbovenin een knipperende cursor
Deze zwarte knipperende cursor heb ik ook gehad. Nu heb ik teneinde raad mijn partitie maar verwijderd en win xp pro er opnieuw opgezet. En mijn geforce werkt weer.

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 21:54

Iavak

no savegame

Sorry voor de oude kick, maar ik heb nu echt een probleem. Ik had zojuist het Programma RadLinker verwijderd, en daarna een restart gedaan, maar mijn computer geeft geen beeld meer na het WindowsXP scherm. Ik zie alleen nog mijn eigen cursor, de desktop niet meer, maar de desktop is er wel, als ik ff rondclick dan kan ik dingen openen (ik zie een zandlopertje).

Dus ik probeer al een hele tijd in de Veilige modus te komen, tevergeefs......... kan iemand mij helpen om daar toch in te komen? F8 werkt niet, ik kan dan mijn SATA schijf niet selecteren, die zit aangesloten op een Promise controller onboard.

Edit: immidels SATA schijf wel gevonden met menu 'F8' alleen nog geen safeboot.

[ Voor 8% gewijzigd door Iavak op 30-09-2005 16:36 ]

Pagina: 1