Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SurfNET] HvU icm ADSL Thuis?

Pagina: 1
Acties:

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Ik ben nu al een tijd op zoek naar informatie over de ADSL voorziening van SurfNet voor studenten. Via de HvU wordt ik niet echt veel wijzer en bij SurfNet weet ik ook niet waar ik moet beginnen.

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze verbinding (al dan niet via de HvU) en of hij er meer informatie over kan geven. Bijvoorbeeld waar ik terecht kan voor vragen.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:58
Volgens mij gaat het nog wel even duren voor de eerste mensen aangesloten worden. Ze zijn nog steeds aan het testen.

http://www.surfnet.nl/die...l/vooreindgebruikers.html
http://www.surfnet.nl/surfnet-diensten/surfnetthuis.html

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

adsl via HvU?
Toen ik eerste jaars was waren er 2 computers met internet in de mediatheek... :(

Wise enough to play the fool

• eborn
Zonde, als het nog lang duurt dan is het eigenlijk niet meer de moeite om er m'n adsl voor om te gooien :) Er rekening mee houdende dat omzettingen bij KPN nou niet echt flitsend verlopen ;)

Ik zie net dat je er zelfs standaard 8 IP's bij krijgt. Wel jammer dat je het ISDN Alcatel modem (nog) niet meenemen.

• eborn
teacher schreef op 20 augustus 2002 @ 17:06:
adsl via HvU?
Toen ik eerste jaars was waren er 2 computers met internet in de mediatheek... :(
Nou, ze hebben er nu wel een paar bijgekregen. En de snelheid is ook best redelijk.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 23:08
Even je ICP opzoeken op http://www.surfnet.nl/organisatie/instelling/overzicht.html

Als je ICP er geen verstand van heeft, wat in tegenstelling tot wat je zou denken niet ongebruikelijk is, dan wordt het tijd om via een studentenraad of wat dan ook je probleem wat hoger in de organisatie naar binnen te schieten. (Trust me, it works >:) )

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19
eborn schreef op 20 augustus 2002 @ 17:10:
Zonde, als het nog lang duurt dan is het eigenlijk niet meer de moeite om er m'n adsl voor om te gooien :) Er rekening mee houdende dat omzettingen bij KPN nou niet echt flitsend verlopen ;)

Ik zie net dat je er zelfs standaard 8 IP's bij krijgt. Wel jammer dat je het ISDN Alcatel modem (nog) niet meenemen.
niet de moeite :?

van Mxstreambasic naar dat surfnet pakket is:
+ 16x zo snel downloaden !
+ 4x zo snel uploaden !

Nou...dat lijkt me tochwel behoorlijk de moeite, zeker omdat de abbokosten hetzelfde blijven ongeveer... (rond de 50 euro :9 )

• eborn
Cutebritney schreef op 20 augustus 2002 @ 17:22:
[...]

niet de moeite :?

van Mxstreambasic naar dat surfnet pakket is:
+ 16x zo snel downloaden !
+ 4x zo snel uploaden !

Nou...dat lijkt me tochwel behoorlijk de moeite, zeker omdat de abbokosten hetzelfde blijven ongeveer... (rond de 50 euro :9 )
Ja, qua snelheid wel. Maar niet qua tijd. Als ze er namelijk nog een tijd over doen dan ben ik als het goed is al bijna afgestudeerd ;) En het is enkel voor studenten, dus dan heb ik er niets meer aan :) En voor een paar maanden ga ik niet helemaal m'n verbinding opzeggen, omgooien en daarna weer terugnemen.

• eborn
jochemd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:20:
Even je ICP opzoeken op http://www.surfnet.nl/organisatie/instelling/overzicht.html

Als je ICP er geen verstand van heeft, wat in tegenstelling tot wat je zou denken niet ongebruikelijk is, dan wordt het tijd om via een studentenraad of wat dan ook je probleem wat hoger in de organisatie naar binnen te schieten. (Trust me, it works >:) )
Tja, maar dan moet je wel kunnen inloggen op die pagina :)

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 23:08
eborn schreef op 20 augustus 2002 @ 17:56:
[...]
Tja, maar dan moet je wel kunnen inloggen op die pagina :)
Dat moet je natuurlijk wel vanaf SURFnet bekijken.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 15:08

IvoB

Prutst er rustig op los

Ik heb inside info over HVU-surfNET. Laat ff je mail adres achter. Ik zit namelijk ook op de HVU (Oudenoord 700)

• eborn
Ik heb inside info over HVU-surfNET. Laat ff je mail adres achter. Ik zit namelijk ook op de HVU (Oudenoord 700)
Mail maar naar eborn@xs4all.nl :)
|:( Foutje ;)

Verwijderd

jochemd schreef op 20 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

Daar hebben we bouncers voor :*)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 15:08

IvoB

Prutst er rustig op los

You've got mail ;)
Pagina: 1