Chieftec voeding dead-on-arrivel?

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 13:46
Ik heb gister bij Progress.nl een Chieftec DX01-BL-D besteld (voor degene die niet weten welke dat is: de blauwe alienware) en die had ik vanmorgen vroeg al binnen, wat dus lekker snel is.
Ik alles overgezet van mn gewone kast naar de chieftec, ging lekker vlot, ik alle kabels aansluiten met mn broer, nog ff gecontroleerd of alles goed zat, ik de stekker in het stopcontact gedaan, compu aangezet... en toen kwam er niks behalve een brandluchtje, de ledjes gingen heel even aan en toen was het over :'( , ik ff een tijdje alle schakelaars uitgezet (ook achterop de voeding) in de hoop dat alles het daarna weer zou doen, maar nog steeds heel even de ledjes en dan weer niks (de fans gaan zelfs niet eens draaien)...
Ik natuurlijk zwaar teleur gesteld, net een kast van bijna €140,- besteld en doet de voeding het niet...
Ik progress bellen, en dan krijg ik te horen dat de technische dienst het heel erg druk heeft.
Geweldig ik andere voeding erin en alles draait perfect, ik denk dus gewoon dat de voeding dead-on-arrivel was, valt dat onder de garantie en zo ja hoe moet ik dat dan precies regelen?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tis dead on arrival verder natuurlijk goed kl*te, tis garantie natuurlijk

[ Voor 0% gewijzigd door SlinkingAnt op 20-08-2002 16:51 . Reden: typo, verbeteren, en dan zelf fout doen 8(7 ]

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 21:57
stond het rode knopje achterop niet toevallig op 110V?

TheS4ndm4n#1919

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

RocketKoen schreef op 20 augustus 2002 @ 16:54:
stond het rode knopje achterop niet toevallig op 110V?
Nah lijkt me onwaarschijnlijk, want dan was er wel wat meer geweest dan alleen het luchtje.

* Semper Fight heeft het al 2 X meegemaakt, en weet hoeveel lawaai een voeding maakt op 110V ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:04

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het lijkt mij verstandig om gewoon Progress op te bellen, en dan vertellen dat je voeding het niet doet en ook nooit heeft gedaan. Als het een nette zaak is, dan nemen ze de voeding terug en sturen ze naar jou een nieuwe voeding op.
Maar is die andere voeding die je er later in hebt gezet een zwaardere voeding dan de voeding die standaard bij die alienware case hoort?

offtopic:
GoT is lekker traag

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:04

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Post weggehaald.

[ Voor 0% gewijzigd door Pjottski op 20-08-2002 17:12 . Reden: dubbelposting ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 13:46
Peedjeeh schreef op 20 augustus 2002 @ 17:05:
Het lijkt mij verstandig om gewoon Progress op te bellen, en dan vertellen dat je voeding het niet doet en ook nooit heeft gedaan. Als het een nette zaak is, dan nemen ze de voeding terug en sturen ze naar jou een nieuwe voeding op.
Maar is die andere voeding die je er later in hebt gezet een zwaardere voeding dan de voeding die standaard bij die alienware case hoort?

offtopic:
GoT is lekker traag
Nee het is zelfs een 300W Target die uit mn andere standaard midi kwam, ik heb al opgebeld de technische dienst had het alleen heel erg druk zeiden ze

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:59
offtopic:
Kan je misschien een pic. maken van de kast aangezien ik hem ook wil kopen :P :+

BTW:
Artikel 7. Niet goed, geld terug
Wij staan er voor in dat de door ons geleverde producten beantwoorden aan de in onze aanbiedingen genoemde specificaties. Als blijkt dat dit niet het geval is, betalen wij op verzoek van koper het volledige aankoopbedrag terug, mits koper ons uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van het door ons geleverde product per aangetekende brief van de door hem geconstateerde gebreken in kennis stelt en het product binnen 8 dagen na deze melding in de originele verpakking voor onze rekening aan ons heeft geretourneerd.

Artikel 8. Garantie
Gedurende de periode als omschreven in de met ons gesloten overeenkomst zullen wij naar beste vermogen eventuele materiaal- en fabricagefouten in de door ons geleverde goederen herstellen, indien deze fouten binnen deze periode gedetailleerd omschreven bij ons zijn gemeld en het door ons geleverde product vervolgens binnen 8 dagen na deze melding ter beoordeling van deze fouten aan ons is geretourneerd. Onze garantieverplichting vervalt, indien de fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, van buiten komende oorzaken zoals brand- of waterschade, of indien zonder onze toestemming wijzigingen in de door ons geleverde goederen zijn aangebracht.
Lijkt mij wel dat dat onder de garantie valt.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 18:52
Dat dacht ik ook

Verwijderd

eLeCtRaBeLg schreef op 20 augustus 2002 @ 17:04:
[...]

Nah lijkt me onwaarschijnlijk, want dan was er wel wat meer geweest dan alleen het luchtje.

/me heeft het al 2 X meegemaakt, en weet hoeveel lawaai een voeding maakt op 110V ;)
Ik kreeg alleen een GIGANTISCHE vonk uit mn voeding en alles viel stil, maar verder geen enge geluiden waar ik nog steeds trauma's van heb (gelukkig).
Pagina: 1