Ik heb een groot probleem... Het gaat om het volgende:
Ik heb een omgeving met een AD/DNS/DHCP en RIS.
Op 1 server draait de AD, DNS en DHCP.
Op de 2e server draait RIS.
De RIS server heeft 2 NIC's voor failover en hebben beide een static IP in hetzelfde segment... De RIS server is mbv de DHCP snap-in geauthoriseerd in de AD (Beide IP's) en beide IP's zijn geregistreerd in de DNS. Zowel de DC als de RIS draaien SP3.
Zodra beide NIC's enabled zijn krijgt de PXEclient de melding: 'PXE-E53: No boot filename received', zodra ik 1 NIC disable kan de PXEClient gewoon via RIS geinstalleerd worden..
Het maakt niets uit welke NIC ik disable, zodra er maar 1 NIC actief is dan werkt het.
Op internet heb ik helaas niets kunnen vinden over dit probleem.
1 NIC uitzetten is helaas geen optie omdat er redundency moet zijn.
Ik heb een omgeving met een AD/DNS/DHCP en RIS.
Op 1 server draait de AD, DNS en DHCP.
Op de 2e server draait RIS.
De RIS server heeft 2 NIC's voor failover en hebben beide een static IP in hetzelfde segment... De RIS server is mbv de DHCP snap-in geauthoriseerd in de AD (Beide IP's) en beide IP's zijn geregistreerd in de DNS. Zowel de DC als de RIS draaien SP3.
Zodra beide NIC's enabled zijn krijgt de PXEclient de melding: 'PXE-E53: No boot filename received', zodra ik 1 NIC disable kan de PXEClient gewoon via RIS geinstalleerd worden..
Het maakt niets uit welke NIC ik disable, zodra er maar 1 NIC actief is dan werkt het.
Op internet heb ik helaas niets kunnen vinden over dit probleem.
1 NIC uitzetten is helaas geen optie omdat er redundency moet zijn.