Toon posts:

temperatuur meet programma

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma die de temperatuur weergeeft van de kast, CPU en de ander Fans die draaien of juist niet draaien.

Ik weet dat dit nogal een vraga is die makkelijk beantwoord kan worden maa ik kan niet ehct nuttigs vinden met de search, jah wat wil je als de search schapen als resultata geeft als je op koeien gezocht hebt (slechts een voorbeeld ;) )

Maar wat is nou een perfect programma? Ik wil wel even de beste.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33
MBM5 :Z

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks kan vinden met de search.. Hij lijkt wel slechter geworden.

En Raid heeft gelijk. MBM5 is errug handig. Iedereen gebruikt het hier bijna.

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat zocht ik nou! daar kan de search nog van leren ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg het alleen niet werkend,

zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten? want er zitten dingen in die je kan configureren waar ik zelfs niets van snap.

• Underground75
Je mobo moet wel temp sens. hebben etc. Doet dat kl**te mobo van mij ook niet, dit nu te wachten op DDR-II mobo's.

• Underground75
Je mobo moet wel temp sens. hebben etc. Doet dat kl**te mobo van mij ook niet, dit nu te wachten op DDR-II mobo's, en check je BIOS voor de instellingen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een MSI KT3 Ultra, in de support list van MBM5 staat wel de KT3 Ultra ARU maar ik heb dus niet de ARU versie. Dan zou je denken dat de mijne toch ook moet werken?

Verwijderd

Raid, waarom post je alles 2x? Zag het in een andere draad ook al.. Foutje zeker? :D

• Underground75
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:14:
Raid, waarom post je alles 2x? Zag het in een andere draad ook al.. Foutje zeker? :D
Ja, soms hapert IE en ben ik te snel met nog een keer op versturen te drukken :(
Ik zal er op letten ;)

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:35

Trek Y11

Eat my shorts

Speedfan, kan je ook nog de fan snelheid mee laten regelen.

http://www.almico.com/speedfan.php

What if this weren't a hypothetical question?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MBM5 werkt bij mij niet goed (geeft vreemde waarde), en ik vind die wijzertjes ook niet handig, geef mij maar cijfertjes.

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
BounceMeister schreef op 20 augustus 2002 @ 23:15:
MBM5 werkt bij mij niet goed (geeft vreemde waarde), en ik vind die wijzertjes ook niet handig, geef mij maar cijfertjes.
Je kan zelf instellen of je wijzertjes of cijfertjes te zien krijgt hoor.

Verwijderd

Nou, even rondbladeren had je anders bergen screenshots van MBM opgeleverd. En dan had jij je af kunnen vragen: 'heej, welk programma is dat?', om er vervolgens achter te komen dat het MBM was.

Zeggen dat de serach niet werkt is dus wel erg makkelijk...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.