Toon posts:

nieuwe zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
overclocken (duron 600/msi k7tp)

pff 'gebruik de search' heb ik gedaan d'oh :|
maaruh.. die nieuwe search op GoT deugt voor geen meter.. die vorige was veel beter.. met deze vind ik nix wat ik nodig heb :(

btw. .thnx for closing my topics.. again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je nu eens even rustig de handleiding van je mobo erbij pakt, en dan kijkt wat er mogelijk is.
Als de multiplier te veranderen is in het bios of met jumpers, staat er in het boekje hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je opent een topic met als titel 'nieuwe zoekfunctie' en vervolgens beklaag je je over een topic dat gesloten is omdat het een zodanig basic overclock vraag is dat het overal te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
d'oh
nee ik beklaag me toch over de nieuwe zoekfunctie op GoT |:(
voor oplossing op mn probleem heb ik hopelijk aan die eerste reply (die gelukkig net op tijd was voor het slotje) genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:17:
btw. .thnx for closing my topics.. again

Mijn bescheiden mening zegt : als ik op jouw naam klik ligt dat niet in het geheel aan onze kant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'd'oh'

Probeer de uitgebreide search eens.

En als je veel topics opent, is ook de kans dat er eentje gesloten wordt groter. Daarom vind ik het niet geheel terecht dat je 'again' zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uitgebreidde search.. simpele search.. whatevah.. allemaal crap..
vorige forum was beter wat search betreft.. voorbeeldje:

(and) 'duron' (and) 'overklokken'

Frm Topic Topic Starter Replies Last Post
PM Groot Asus A7V333 Topic deel II Abbadon
VB Het grote Geforce4 problemen topic Courage
OH "Wie kan deze oude hardware nog gebruiken" deel 4 Aikeleer PM GigaByte 7VRXP KT333 L3PrAcHauN
VB Alle 3DMark scores! DEEL 3 DjGeRo
VB Ge-force 4 ti 4200 ervaringen Deel 3 J.A.M.F.
DOC [Inkoopactie *GESLOTEN*] Aqua-computer.de ( 3 ) Deimus
PM Stelling: AMD houdt Intel niet meer bij Damian
PM testers gezocht voor CPU progje Zotty
PM Het grote Epox 8k3a+ ervaring/prob topic Soldier2000

dit zijn de eerste results.. en daarna volgen nog tallen, maar ik heb geen zak aan deze results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Gezocht op woord(en):
(and) 'duron' (and) 'overclocken'

Levert >400 resultaten op :?
Tevens bestaat er ook nog google ;)

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 20-08-2002 17:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd sherlock.. google bestaat ook nog.. maar ik zit toch nu op GoT? wtf heeft google daar mee te maken.. wrom zit iedereen hier altijd zo moeilijk te doen, ipv helpen, zitten de meesten steeds te zeiken.. :/ tis mensen als u waardoor steeds meer mensen GoT verlaten voor andere forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

<verkeerd gelezen, soz>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 11:38

chem

Reist de wereld rond

zoek eens bij uitgebreid op 'duron overclocken', minimaal 2 replies, status: open, alleen op titel, en alleen in fora PMG en DOC
krijg ik mooie resultaten terug?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het nou eigenlijk uit of je normaal of uitgebreid zoekt :?

En de search is bijdeweg toch nog niet klaar :? (dat is niey te hopen iig want je kunt idd totaal niets vinden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:48:
idd sherlock.. google bestaat ook nog.. maar ik zit toch nu op GoT? wtf heeft google daar mee te maken.. wrom zit iedereen hier altijd zo moeilijk te doen, ipv helpen, zitten de meesten steeds te zeiken.. :/ tis mensen als u waardoor steeds meer mensen GoT verlaten voor andere forum
Is dit tegen mij gericht?
Als je heel even in de FAQ had gekeken, en je had de search goed gebruikt, was je topic geheel overbodig geweest.
Als je je hier niet thuisvoelt op GoT, waarom ga je dan niet naar een ander forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor deze vraag heb je niet eens de search nodig hoor :|

Als ik op je naam klik zie ik ook wel erg veel topics staan, GoT is niet 1 of andere helpdesk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Genuanceerd:

Je komt hier binnen, begint meteen met allemaal vragen en helpt niet echt veel mensen. Vervolgens wordt je er op gewezen dat je wat beter moet zoeken omdat wij jouw vragen nogal basic vinden. (Weinig zelfdiscipline, gebrek aan leergierigheid en ontdekkingswil)

Daarna begin je ons af te bekken en vervolgens moeten we alsnog hetzelfde probleem aan je voorkauwen?

Is dat dan de beste manier of niet?

Ongenuanceerd:
Je behandeld ons als een helpdesk, als we zeggen dat we dat niet zijn begin je te zeiken en eis je dat we een helpdesk worden. :O

Zoek het maar lekker zelf uit dan. :Y)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vraag ik het maar ff recht op de man af: Zeg sinterklaas is die search nu klaar of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:34:
Dan vraag ik het maar ff recht op de man af: Zeg sinterklaas is die search nu klaar of niet!

Ow, moest ik hem maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:52:

[...]

Ow, moest ik hem maken :|
Ja hallo,jij krijgt een paard zo gek om op besneeuwde daken te lopen, jij bezoekt alle huizen in de benelux in 1 nacht ! en je zwarte hulpjes krijgen niet eens betaald... en niemand vindt dat vreemd. Dus is het dan zo vreemd als er wordt verwacht dat jij het wel even oplost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:02:
Wat maakt het nou eigenlijk uit of je normaal of uitgebreid zoekt :?

En de search is bijdeweg toch nog niet klaar :? (dat is niey te hopen iig want je kunt idd totaal niets vinden :( )
Als je naar de post van chem kijkt, en even moeite doet om dat te proberen, zie je dat je hele goede topics kunt vinden. Je kunt wel blijven zeiken, maar ik denk niet dat dat ook maar iets oplost.

Als je software ontwikkeld, dan is dat niet op één dag *pats boem* helemaal klaar. Er moeten bugs uitgahaald worden, dingen moeten geoptimaliseerd worden, en tsja, misschien heeft dat wel wat tijd nodig he. :{

En chem heeft bewezen dat het om de skillz draait. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat GoT wel wat mag doen aan gebruikersvriendelijkheid.. vooral aan de nieuwere/mindere ervaren gebruikerz... en dat gebruikersvriendelijkheid moet vooral van de bestaande gebruikers af komen imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:05:
ik denk dat GoT wel wat mag doen aan gebruikersvriendelijkheid..
Sommige gebruikers mogen ook wel wat aan vriendelijkheid doen ;)
vooral aan de nieuwere/mindere ervaren gebruikerz... en dat gebruikersvriendelijkheid moet vooral van de bestaande gebruikers af komen imho

Sja, moet natuurlijk.

Nadeel is dat mensen geen oneindig geduld etc hebben.
Sterker nog, je opmerking is niet echt logisch, got moet gebruikersvriendelijker worden, maar dat moet voorn. van de bestaande gebruikers komen.

ELKE gebruiker is een bestaande gebruiker en die zouden niet echt de gebruikersvriendelijkheid moeten bepalen, hooguit beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Al vaker gezegd, zal het eens in sig zetten: Met vriendelijkheid bereik je meer Ik heb ook wel eens wat domme topcis geopend of dingen gevraagd en kreeg altijd goed/grappig antwoord terug :) Probeer het eens, misschien werkt het :? ;)
Pagina: 1