Toon posts:

overclocken (duron 600/msi k7tp)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ello tweakerz

op advies van maatjes van me ben ik mn duron gaan overclocken. dankzij de tuts op overclockers.net en wat gezoek op GoT weet ik dat als ik de puntjes (L1 bar ofzo :? met potlood verbind, de multiplyer unlock, en dan zou ik deze multiplyer hoger moeten kunnen zetten.

dit hardware matige gedeelte van het overclocken heb ik nog niet gedaan, omdat ik nog wacht op mn nieuwe koeler, maar ik heb al gekeken in mn BIOS en kan de instelling voor multplyer veranderen echt niet vinden. Ik heb een MSI K7T PRO moederbord. FBS heb ik wel al wat hoger gezet, dat lukte wel, en voltage instellen gaat ook goed, maar multiplyer instellen kan ik totaal niet vinden :(

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03-2023
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:08:
ello tweakerz

op advies van maatjes van me ben ik mn duron gaan overclocken. dankzij de tuts op overclockers.net en wat gezoek op GoT weet ik dat als ik de puntjes (L1 bar ofzo :? met potlood verbind, de multiplyer unlock, en dan zou ik deze multiplyer hoger moeten kunnen zetten.

dit hardware matige gedeelte van het overclocken heb ik nog niet gedaan, omdat ik nog wacht op mn nieuwe koeler, maar ik heb al gekeken in mn BIOS en kan de instelling voor multplyer veranderen echt niet vinden. Ik heb een MSI K7T PRO moederbord. FBS heb ik wel al wat hoger gezet, dat lukte wel, en voltage instellen gaat ook goed, maar multiplyer instellen kan ik totaal niet vinden :(

Iemand die me kan helpen?
http://www.msi.com.tw

Zoek 's naar een nieuw bios...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Gebruik de Search eens? Dit onderwerp is in de afgelopen paar jaar al enorm uitgekauwd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.