Er komt een GameBeurs aan!
Dit zag ik net op wolfenstein.nl.
Aangezien ik hier niks over kan vinden op GoT en het voor heel spielerij wel tof lijkt post ik dit maar, ik heb verder niks te maken met HCC of de organisatie en dit topic is niet als spam bedoelt.
Deze gamebeurs staat gepland op vrijdag 22, zaterdag 23 en zondag 24 november 2002 in de Jaarbeurs te Utrecht.
Dit is tegelijk met de HCC:
Nog een quote:
Lijkt me wel interessant! Ik denk dat ik er heen ga.
Dit doet me denken aan de Firato van vroeger, dat was een home entertainment beurs in de Rai, vooral gericht op audio en video.
O.A. Nintendo en andere Consolemakers stonden daar met gave stands.
Dit zag ik net op wolfenstein.nl.
Aangezien ik hier niks over kan vinden op GoT en het voor heel spielerij wel tof lijkt post ik dit maar, ik heb verder niks te maken met HCC of de organisatie en dit topic is niet als spam bedoelt.
Deze gamebeurs staat gepland op vrijdag 22, zaterdag 23 en zondag 24 november 2002 in de Jaarbeurs te Utrecht.
Dit is tegelijk met de HCC:
De succesvolle HCC Dagenformule wordt dit najaar nog aantrekkelijker. Gelijktijdig met de HCC Dagen vindt GAMEXPO plaats.
Op de GAMEXPO staat de gamerslifestyle centraal waarbij de focus natuurlijk op games ligt. De bezoeker vindt er echter ook alle andere aanverwante producten en diensten die in zijn of haar beleveniswereld passen. Zo komt de bezoeker in contact met de nieuwste ontwikkelingen in electronic entertainment zoals home cinema, film en anime, maar ook populaire game gerelateerde onderwerpen als gadgets, internet, hard- en software en mobiele telefonie zijn natuurlijk ruimschoots aanwezig.

Nog een quote:
Meer info op de site.Er ontvouwt zich een modern stadsbeeld, dwanghekken, vervallen gebouwen, laser, licht en geluid, futuristische reclamezuilen afgewisseld door stands met de nieuwste games, movies, gadgets en hightech electronic’s. Tussen de menigte verspreid, duiken verscheidende figuren op, herkenbaar van vele verschillende fantasie werelden. Naast entertainment zal de GAMEXPO ook veel infotainment bieden, zo organiseert GAMEXPO verschillende seminars en workshops van professionals uit de interactive entertainment industrie. Hier wordt aan de bezoekers uitgelegd hoe hun favoriete games tot stand zijn gekomen en hoe ze, indien geïnteresseerd, hun intrede tot de interactive entertainment industrie kunnen maken.
Lijkt me wel interessant! Ik denk dat ik er heen ga.
Dit doet me denken aan de Firato van vroeger, dat was een home entertainment beurs in de Rai, vooral gericht op audio en video.
O.A. Nintendo en andere Consolemakers stonden daar met gave stands.