Welke DVD speler software onder XP?

Pagina: 1
Acties:

• Joppnl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 11:17
Goedendag,

wie kan mij helpen:

na installatie XP geeft de WIndows mdedia player bij et in de la plaatsen ve DVD:

"kan deze DVD niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-recorder is geïnstalleerd."

Het geinstalleerde type is een LG DVD-Rom DRD8160B, dat staat in de hardware instellingen.

Wat moet er gebeuren om toch een DVD te kunnen afspelen?

Alvast bedankt!

groet

Jurgen

:( :( :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

3rd party software installeren, en het wordt niet op prijs gesteld als je "greetz" onder je post te plaatsen, zie Mededeling forum

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:52
Bijvoorbeeld PowerDVD dat krijg je bij de meeste DVD spelers geleverd.

• Joppnl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 11:17
bedankt voor de reply, ik weet nu tenminste waar ik überhaupt moet gaan zoeken, dat was me na een uur noeste arbeid niet meer duidelijk....

Overigens wist ik niet dat groet of greets niet "mocht", leek mij nl wel beleefd maar goed, k zal t niet meer doen.

Mochten er nog suggesties zijn voor de software die ik zou kunnen gebruiken (en die free/shareware is) dan hoor ik 't graag.

dus zonder de groeten (laatste keer :-)

Jurgen

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja, welke DVD software je moet gebruiken, lijkt mij echt iets voor Software Algemeen

Titel omgebouwd zodat de vraag duidelijk wordt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50
zowel powerdvd al windvd zijn goed en werken met de huidige versies prima onder XP. Niet echt denderend veel verschil tussen deze twee. Volgens mij zijn van beiden ook trials te downloaden.

Verwijderd

...blijkt een firmware probleem te zijn.
Was lastig om een oplossing voor te vinden, maar heb toch na erg lang zoeken ergens een LG site gevonden waar een update staat. Net geflashed vanaf diskette en in 1x werken :)
PS: ik kon mijn recente Softwarebus van de DOS-gg niet lezen. Voor die tijd nooit problemen met deze DVD speler gehad.
Firmware update te vinden op:
http://us.lgservice.com/j...60B-LOTR.exe&FILE_GUBUN=B
Kan nu op slot.... vond het toch de moeite waard om te melden, zag in de search immers geen oplossing voor deze erg populaire speler.
Pagina: 1