Toon posts:

[CM] Chieftec front op andere kast ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was zo'n beetje aan het rondkijken voor waterkoeling en nou kwam ik op www.freezinghardware.nl dus losse voorkanten tegen van een chieftec. Ik ben die voorkant van mn eigen kast meer dan beu en vroeg me af of het zou kunnen om dan gewoon een chieftec front erop te zetten. De indeling qua 5,25 en 3,5" zit wel goed, ik weet alleen niet hoe die aan het metaal bevestigd behoort te worden. Mijn huige voorkant zit gewoon vast met 6 schroeven dus dat moet het probleem niet zijn.
Wat ik dus wil weten is hoe die chieftec front vastgemaakt zit en/of er anders nog wel andere universele fronts te koop zijn, want die golf in mn kast vind ik ongelooflijk irritant met modden.
BvD
edit:

De kast die ik nou heb lijkt verdacht veel op deze (maar dan gemod):http://www.alternate.nl/html/nodes_info/ttxh01.html
en linkje naar FH
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=418

Verwijderd

zijn 2 panelen, bovenste (deurtje) klik je vast zit dus niet met schroeven, onderste paneel (gril en knoppies/ledjes) krijg je er alleen af als je bovenste er ook af hebt, ook met klikdingetjes. heb geen digi cam oid dus iemand plaatjes schieten ? ga anders es langs winkel die ze verkoopt, en vraag of je mag kijken (alternate, informatique en nog een berg winkels)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
zijn 2 panelen, bovenste (deurtje) klik je vast zit dus niet met schroeven, onderste paneel (gril en knoppies/ledjes) krijg je er alleen af als je bovenste er ook af hebt, ook met klikdingetjes. heb geen digi cam oid dus iemand plaatjes schieten ? ga anders es langs winkel die ze verkoopt, en vraag of je mag kijken (alternate, informatique en nog een berg winkels)
Hier in de buurt (tilburg) was alleen de memo die ze verkocht, en die zijn dus nu failliet. Volgens mij zijn de werknemers van memo in Tilburg trouwens wel verder gegaan onder een andere naam dus ik ga nu ff kijken of ze nog die cases hebben staan.
iig bedankt voor de tip. Als iemand alsnog piccies ervan wil schieten, graag! Het liefst van de achterkant van het frontpaneel.

Verwijderd

gewoon een chieftec kopen! voeding en alles heb je er bij veel gemakkelijker! kost je 80 euro meer maar dan ben je ook meteen goed klaar -> what if don't fits

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:24:
gewoon een chieftec kopen! voeding en alles heb je er bij veel gemakkelijker! kost je 80 euro meer maar dan ben je ook meteen goed klaar -> what if don't fits
Heb je wel een punt ja... Maar ik ben nou eindelijk klaar (ongeveer) met mn CM alleen die voorkant ben ik een beetje ontevreden over omdat mn blowhole wel rond is, maar niet netjes genoeg en door die klote golf ik er geen bloempotje fatsoenlijk in kan krijgen (of bassreflexbuis).