Dat heeft te maken met de conversie van Topix naar React.
maar kan die tekst nog terug gehaald wordn?
Grappig topic inderdaad, er staan een paar leuke reacties tussen 
Maar ik ben ook wel een paar van dat soort topics tegen gekomen, in de HK stond eerst een sticky topic met de mededeling dat dit een bekent probleem was en dat het opgelost zou worden. Het sticky topic is er nu niet meer, maar waarschijnlijk zijn nog niet alle topics gefixed.
Maar ik ben ook wel een paar van dat soort topics tegen gekomen, in de HK stond eerst een sticky topic met de mededeling dat dit een bekent probleem was en dat het opgelost zou worden. Het sticky topic is er nu niet meer, maar waarschijnlijk zijn nog niet alle topics gefixed.
Kan zoiets nog gefixt worden?Garfield schreef op 20 augustus 2002 @ 15:43:
Grappig topic inderdaad, er staan een paar leuke reacties tussen
Hij staat nog als known issue in Bugmeldingen. Ik neem aan dat het allemaal de komende weken nog wel goed komtGarfield schreef op 20 augustus 2002 @ 15:43:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1