[AC] Papst wat is het verschil

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMLV € 32,43 -
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMV € 23,35 -

Wat is nou precies het verschil tussen deze fans, want naast het veschil in geluid en airflow vind ik dit een groot prijsverschil ook als ik de site van Papst bekijk:

http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf

En dan natuurliujk op pagina 2 kijken bij vario fans?!

Ik kan het echte verschil niet ontdekken, btw ook niet hier in GoT of ergens anders op I-net.

Had perfect systems al gebeld maar daar was de deskundige op dit moment niet aanwezig.

Verwijderd

Nou, die ene is sterker. Meer flow en meer rpm.

Edit: en meer geluid natuurlijk.. Het staat er gewoon hoor :D

• BSeB
Is dat het enigste verschil, (Ik kon verder ook niks meer ontdekken). Maar vind dan 8 euro verschil erg veel, en daarbij komt hoe meer hoe duurder toch dus eigenlijk zoud ide onderste duurder moeten zijn als die bovenste toch :?

[ Voor 0% gewijzigd door BSeB op 20-08-2002 15:31 . Reden: Verkeerde smile ]

• urk_forever
  • Laatst online: 04-02 17:31
BSeB schreef op 20 augustus 2002 @ 15:20:
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMLV € 32,43 -
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMV € 23,35 -

Wat is nou precies het verschil tussen deze fans, want naast het veschil in geluid en airflow vind ik dit een groot prijsverschil ook als ik de site van Papst bekijk:

http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf

En dan natuurliujk op pagina 2 kijken bij vario fans?!

Ik kan het echte verschil niet ontdekken, btw ook niet hier in GoT of ergens anders op I-net.

Had perfect systems al gebeld maar daar was de deskundige op dit moment niet aanwezig.
De NGMLV is stiller als de NGMV, dat had je ook zelf wel kunnen lezen. :)

Hail to the king baby!

• BSeB
urk_forever schreef op 20 augustus 2002 @ 15:31:
[...]

De NGMLV is stiller als de NGMV, dat had je ook zelf wel kunnen lezen. :)
Dat had ik idd gezien, maar vroeg of er iets speciaals bij was, maar blijkbaar niet dus. Zie trouwens message boven die van jou daar had ik al gereageerd.

Verwijderd

BSeB schreef op 20 augustus 2002 @ 15:31:
Is dat het enigste verschil, (Ik kon verder ook niks meer ontdekken). Maar vind dan 8 euro verschil erg veel, en daarbij komt hoe meer hoe duurder toch dus eigenlijk zoud ide onderste duurder moeten zijn als die bovenste toch :?
Ja, dat die ene duurder is snap ik ook niet echt. Zou eigenlijk die andere moeten zijn..

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Tussen de prijzen van de "normale" (zonder V) Papst fans zit dat verschil niet. Dus die duurdere zal wel meer gevraagd zijn, of slechter verkrijgbaar.

• BSeB
OK, dan snappen we elkaar. Maar idd zal wle meer gevraagd zijn omdat die juist stiller is, maar ja 26db is ook niet echt zeer lawaaierig dacht ik zo en altijd beter als een dleta die bovenop een swiftec 462-a zit
Pagina: 1