Heb eindelijk dat on-board geluidskaartje op me Compaq. Een SB digital 4.1 erin gezet. Maar nu doet me mic het niet meer tydens een netmeeting of voiceconversation. Hij staat uiteraard niet gemute, en ik hoor op me koptelefoon wel dat ie het doet. Ook slaat er nergens een metertje uit.
Kijk even ergens in de instellingen van Netmeeting: waarschijnlijk staat bij het audio-opname apparaat nog niet de Live geselecteerd.
Extra -> Wizard audio afstemmen... -> Volgende -> Opname: SB Live! selecteren -> etc.
Extra -> Wizard audio afstemmen... -> Volgende -> Opname: SB Live! selecteren -> etc.
erm vind de stelling dat een onboard kaart geen echte geluids kaart is een beetje ver gaan hoor
mijn onboard kaartje doet het beter dan een creative omdat ik mijn fsb op 155 heb staan
mare probeer eens een ander pci slot
mare probeer eens een ander pci slot
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ja vaag toch??mikejarod schreef op 20 augustus 2002 @ 15:03:
je mic doet het niet meer maar je hoort hem wel door je koptelefoon
Sb Digital 4.1 met bijgeleverde drivers. Ess onboard kaart uitgeschakeld in Bios.
uhmm dan doet ie het toch 
anyway ga ff naar configscherm->geluiden en audio app->audio en kijk of deze goed staan (dus niet op windows default oid maar echt de naam van de sb kaart)
idd zoals ESteg zegt ff kijken bij de opties van netmeeting
helpt dat al iets?
anyway ga ff naar configscherm->geluiden en audio app->audio en kijk of deze goed staan (dus niet op windows default oid maar echt de naam van de sb kaart)
idd zoals ESteg zegt ff kijken bij de opties van netmeeting
helpt dat al iets?
Pagina: 1