Donec eris felix, multos numerabis amicos
kijk eens in je config.sys, autoexec.bat, Winstart.ini et c...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Wat zou ik daar moeten vinden dan ? Het is een vers geïnstalleerd systeem dus naast het OS staat er nog niets op, daarbij zijn config.sys en autoexec.bat niet echt spannend meer bij een w2k systeem.....CyberDoX schreef op 20 augustus 2002 @ 14:44:
kijk eens in je config.sys, autoexec.bat, Winstart.ini et c...
Verwijderd
Met een nieuw geinstalleert systeem ?Tommel schreef op 20 augustus 2002 @ 17:47:
Probeer de optie "Last known good configuration" eens.
Ik zou proberen een aantal drivers tijdelijk weg te gooien(disable) zoals video, audio, netwerk etc.
Gr.
ik had precies het zelfde....
Wat mijn probleem was.... ik heb zelf een Sony E500 21" die ik op 1280×1024 draai en dan op 100 hertz. Toen ging ik naar een lanparty en toen had ik de 17" van me ouders. Die kan mijn standaard resolutie niet aan. Dus toen kwam ik ook maar tot aan het loginscherm.
Toen heb ik hem in VGA-MODUS opgestart en toen dee die het wel 
Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Wat mijn probleem was.... ik heb zelf een Sony E500 21" die ik op 1280×1024 draai en dan op 100 hertz. Toen ging ik naar een lanparty en toen had ik de 17" van me ouders. Die kan mijn standaard resolutie niet aan. Dus toen kwam ik ook maar tot aan het loginscherm.
Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Thnx ! Het uitschakelen van de VGA driver was de oplossing, toen weer inschakelen en juiste resolutie/refresh instellen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
Met een nieuw geinstalleert systeem ?
Ik zou proberen een aantal drivers tijdelijk weg te gooien(disable) zoals video, audio, netwerk etc.
Gr.
Pagina: 1