Toon posts:

Brandprobleem met Media markt CD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een 50 tal cd's gekocht bij de media markt, boven op de cd's zat een cd van E-jay (een muziek programma, maar dit terzijde). Nouw mijn probleem: Met deze cd's kan ik niet branden, normaal gesproken heb ik altijd Mmore cd's, deze werken wel goed. Wat zouw het probleem kunnen zijn. Ik gebruik overgens de brandprogramma's Nero en Easy CD Creator als ik hiermee probeer te branden geeft hij aan dat er teweinig vrije ruimte is op de CD, ook al brand ik maar 1 muziek stuk van een paar minuten????

Help me? :'(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk in Nero eens bij Medium-info (in menu Recorder). Kijkt ie ff naar je cd. Kan goed zijn dat er al iets op die cd's staat.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Of je hebt gewoon een kapotte serie cd gekocht dat heb ik ook wel eens gehad, je kan ze dan zo omruilen bij de winkel waar je ze vandaan heb, en anders moet je eens een mail sturen naar het bedrijf, krijg je ook nieuwe cd's :*)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoeveel min cd's zijn het?

Nero geeft nl bij 99min cd's aan dat er maar 140mb beschikbaar is.

Download anders het programma cdrIdentifier eens.

OT, maar wie gebruikt er nou een roxio progje?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Even de titel wat verduidelijkt :)

Verwijderd

proggie wat de identiteit van de CD-r kan zoeken is CDRID163 (ff google'n) en een firmware update wil ook nog wel eens helpen omdat dat dan ook de laatste CD's worden herkent.
Succes
Pagina: 1