marginheight en marginwidth
Verwijderd
body {
margin-top: 0;
margin-left: 0;
}
Dan werkt het volgens de standaarden en dus ook in Mozilla.
margin-top: 0;
margin-left: 0;
}
Dan werkt het volgens de standaarden en dus ook in Mozilla.
Koel tenx.
Even voor de duidelijkheid, de eerste suggestie zin attribs van <body> en het tweede is gewoon CSS?
Even voor de duidelijkheid, de eerste suggestie zin attribs van <body> en het tweede is gewoon CSS?
Klopt.
Alsch gij uw pagina's laat valideeren bij w3c.org zult gij mercken waarom ende waarvoor ge beter de CSS-syntax kunt gebruiken.
(excuses voor het archaische ende verouderde taalgebruick
)
Alsch gij uw pagina's laat valideeren bij w3c.org zult gij mercken waarom ende waarvoor ge beter de CSS-syntax kunt gebruiken.
(excuses voor het archaische ende verouderde taalgebruick
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
tja, aan de andere kant wordt de html versie ook door oudere <4 versies en ook door de hogere... meer mensen kunnen de pagina dan dus zien zoals bedoelt is.
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
Verwijderd
tja, aan de andere kant wordt de html versie ook door oudere <4 versies en ook door de hogere...
Netscape voor 4 begrijpt het niet en na 4 zal het niet begrijpen. IE voor 4? dat is dan alleen 3, 2 kan al helemaal niets. Er zat al wat CSS ondersteuning in IE3, weet niet meer of dit erbij zat.
meer mensen kunnen de pagina dan dus zien zoals bedoelt is.
HTML is niet WYSIWYG. En of het nou echt zoveel meer mensen zijn waag ik te betwijfelen. Het zullen er alleen maar minder en minder worden.
Netscape voor 4 begrijpt het niet en na 4 zal het niet begrijpen. IE voor 4? dat is dan alleen 3, 2 kan al helemaal niets. Er zat al wat CSS ondersteuning in IE3, weet niet meer of dit erbij zat.
meer mensen kunnen de pagina dan dus zien zoals bedoelt is.
HTML is niet WYSIWYG. En of het nou echt zoveel meer mensen zijn waag ik te betwijfelen. Het zullen er alleen maar minder en minder worden.
oh daar heb je ook gelijk in hoor, maar als je voor de rest van de pagina's geen schokkende css gebruikt, zou ik de oude html gebruiken, want het zijn allicht meer mensen dan met css.
Verwijderd
als je voor de rest van de pagina's geen schokkende css gebruikt, zou ik de oude html gebruiken, want het zijn allicht meer mensen dan met css.
Je kan beter structuur en opmaak scheiden. Zo gaat het steeds meer werken en is minder typen (belangrijk argument
). Ik gebruik dus vrijwel geen tags die opmaak aangeven, behalve als het niet anders kan omdat het er zonder CSS niet uit komt te zien.
my $cents = 2;
Je kan beter structuur en opmaak scheiden. Zo gaat het steeds meer werken en is minder typen (belangrijk argument
my $cents = 2;
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>my $cents = 2;[/quote] LOL
Ah ik zie. Dank voor de heldere discussie. Toch maar in mn style sheetje zetten dan, is ook sowieso netter, moder HTML shit
Pagina: 1