Toon posts:

PCX laten zien in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om PCX afbeeldingen te laten zien in Internet Explorer? Zoja, hoe kan dat dan?

Groeten Josh.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:40
Met een geschikte plug-in lukt dat wel, gok ik. Hoe je die moet schrijven zou ik echter niet weten; wat heb je zelf al gevonden?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik krijg het niet voor elkaar iig, wat is precies je bedoeling? waarom perse pcx?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een enorme collectie .PCX files, waaraan dagelijks nieuwe worden toegevoegd. Ik heb een mysql database waarin alle fotos staan en met php is het mogelijk om bepaalde foto's op te zoeken. Ik zou ook graag een thumbnail van de foto willen laten zien, daarom moet ik PCX laten zien in Internet Explorer.

Weet iemand een geschikte plugin?

thnx Joshua

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Voor een thumbnail hoef je geen PCX plugin te hebben. Als je een progje kan vinden (of een php-lib) om PCX naar jpg of gif om te zetten kun je je thumbs gewoon met PHP genereren.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Maak anders een programma met de ImageMagick libary, of gebruik het command-line tooltje convert (dat daarbij zit) om alle bestanden automatisch om te zetten naar png of iets dergelijks. Dat lijkt me de handigste oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zaakje inmiddels opgelost, met Quickview Plus van Jasc Software.

Thnx voor de tips

Greetings, Joshua
Pagina: 1