Toon posts:

Nieuwe 3d kaart met PIII 1000 Mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het zit dus zo, ik heb in mijn kast een PIII 1000 Mhz, 256 mb sdram, en nu heb ik nog een Asus Geforce 2 GTS (32mb) nu trekt deze 3d kaart de nieuwste spellen niet meer.

De vraag welke 3d kaart raden jullie aan om aan te schaffen, qua het best voor gamen. De nieuwste Geforce 4 of de nieuwste radeon?

De 2e vraag, als ik zo nieuwe 3d kaart aanschaf trekt mijn proccesor dat dan nog, of moet ik dan ook een nieuwe proccesor aanschaffen?

alsvast bedankt

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Hangt er een beetje vanaf wat je van plan bent in de toekomst. Als je een kaart wilt kopen waarmee je 2 jaar verder kunt (net zoals die GF2), en je van plan bent binnen die 2 jaar een mobo+processor upgrade te doen, dan kun je prima een next-gen videokaart kopen zoals de Radeon 9700 of de NV30. In het begin zal je processor er dan niet 't maximale uit kunnen halen, maar als je dus eenmaal je processor geupgrade hebt, dan lukt dat dus wel.

Aan de andere kant, als je over een jaar weer je videokaart wilt gaan upgraden, dan zou ik niet hoger gaan dan de GF4. Die houdt 't nog minstens een jaar uit.

Dit topic is gesloten.