tav Sinterklaas: slot op topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey Sinterklaas,
Ik heb hier alles gelezen wat ook maar met die slotjes kan te maken hebben, dus ja, ook dit Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Maar ik heb toch wel een opmerking.
Ik heb het topic omtrent die Samtron monitor gestart omdat ik de verschillende meningen en of ervaringen van dit merk wou te weten komen.
Dit maakt het juist interessant!
Als iedereen dezelfde mening had, dan zouden we hier geen topics moeten starten.
Ten tweede ben ik niet een hele tijd op zoek geweest naar een monitor, maar zag hem toevallig staan, en na wat wikken en wegen heb ik hem uiteindelijk toch maar aangeschaft, wat toch wel weer een reden is om eens na te vragen of ik nu eigenlijk een goeie koop heb gedaan of niet.
Ten derde is er een topic omtrent 19" monitoren gaande als ik mij niet vergis, en daarin worden ook verschillende meningen gegeven. Dit blijft dan wel open?
Iedereen gelijk voor de wet gaat blijkbaar niet echt op.
Oh ja, en ik weet wel dat mijn commentaar hier niets gaat uitdoen hoor, want je gaat van alle mods gelijk krijgen, maar ik moet toch wel even mijn hart luchten hieromtrent.
Ik blijf ten slotte nog met mijn onbeantwoorde vraag zitten: goed merk of niet?
en specificaties omtrent wat ik juist wil te zien krijgen op mijn scherm heb ik niet gegeven omdat ik een beetje vanalles doe: gamen, programmeren, films bekijken, noem maar op.
Voor de rest wil ik toch nog even melden (en dat is dan weer de positieve kant) dat jullie hier een mooi forum hebben, waarop toch wel heel wat is terug te vinden.
Enkel spijtig dat sommige topics, terecht of onterecht, zonder enige inmenging van de poster op slot wordt gegooid.

One Man Can Make A Difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind er weinig interessants aan hoor.
Je geeft zelf helemaal geen info en zegt ook niet wat je ermee doet. En dat stukje over ervaringen in de FAQ is toch wel duidelijk zat.

En of je monitor goed is bepaal je toch helemaal zelf. Als Pietje zegt dat jij rommel gekocht hebt en jij bent er tevreden mee is er toch niets aan de hand.

En "ik niet en hij wel :'( " heb ik helemaal geen trek in, af en toe blijft zo'n topic open en joue toevallig niet.

Maar ik ga me niet verder verdedigen, want ik heb toch gelijk en de andere mods geven mij ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
That's my point exactly!
Het is toch niet omdat jij het niet interessant vind dat ik dat niet interessant kan vinden hé!
Ikzelf heb weinig verstand van die dingen van zoveel hz tegen die resolutie en zo, dus misschien kon ik daar ook wat uitleg over gekregen hebben.
Oh... laat maar ...

One Man Can Make A Difference.