Toon posts:

Waarom word dit gesloten? topic over msn block

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MSN block omzeilen incl. stukje uitleg :)

DR heeft hier mijn topic gesloten, maar zonder mijns inziens enige geldige reden te geven. Kan iemand mij uitleggen waarom?
volgens mij is dit namelijk een normaal topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:11
Dit hoort in Lieve Adjes ;)

SM -> LA

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry .. was te snel met klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Waarom is er geen geldige reden? Als jij van je baas wel zou mogen MSN-en zouden die poorten wel open staan. Blijkbaar zijn er toch mensen die er misbruik van maken en dat daarom die poorten dicht zijn gezet. Als jij aan je baas (in de UK) kunt uitleggen waarom je het zo hard nodig hebt zal je vast wel toestemming krijgen.
Voor ons is het niet te controleren of jij daadwerkelijk wel in zo'n situatie zit die jij hier neerschetst en bovendien kunnen er allerlei mensen meelezen die minder goede intenties zullen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Juist, dus je geeft zelf het antwoord al in je eigen reply, jullie kunnen de situatie niet schetsen, dus moet je afgaan op mijn uitleg, ik vind dit ronduit belachelijk op de manier waarop hiermee omgegaan word, zonder enige uitleg verder. Ik had toch wel een iets hoger niveau verwacht.
Trouwens, ik bén m'n eigen baas, misschien word dat duidelijk als je even het topic goed doorleest, maar als je dan nog even verder zou lezen, zie je dat het daar niet eens specifiek om gaat.
Triest, diep triest.

edit:

maar gelukkig weet ik wie het zegt ;)
en gelukkig weet ik wat het niveau van sommige mensen is ..
Waar kan ik volledige films downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey,
Ik wil toch even reageren op dit topic. Ik ben hier in dit forum zelf terecht gekomen omdat ik problemen had met een topic dat werd afgesloten, maar goed ... dat terzijde.
Ik heb hier vandaag geleerd, dat in jouw geval, en ik heb dat ook nog bij verscheidene andere gemerkt, men op GOT blijkbaar vrij bekrompen is.
Wat ook maar een beetje ruikt naar "illegaal" wordt onmiddellijk geweerd.
De mods zijn soms toch wel wat te streng.

One Man Can Make A Difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het is hier gewoon een policy dat hier niet aan meegewerkt wordt, simpel genoeg omdat beheerders er vaak een hekel aan hebben als users dat soort dingen doen.

Nu ligt het in jou geval wel anders, maar toch blijft dezelfde policy van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja precies, dat heb ik dus ook gemerkt, opzich vind ik dat helemaal niet erg, eerlijk gezegd vind ik dat juist goed, want dat houd het niveau hoog, maaaaaaar, geef dan tenminste een goede uitleg, en sluit het niet met zo'n domme (schijnbaar stoere) opmerking, want dat gaat nergens over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:41:
Juist, dus je geeft zelf het antwoord al in je eigen reply, jullie kunnen de situatie niet schetsen, dus moet je afgaan op mijn uitleg, ik vind dit ronduit belachelijk op de manier waarop hiermee omgegaan word, zonder enige uitleg verder. Ik had toch wel een iets hoger niveau verwacht.
Het is hetzelfde principe als dat iemand vraagt om een serienummer/crack van een softwarepakket: "Ja, maar het is echt voor eigen gebruik". Het is niet te controleren of dit daadwerkelijk voor eigen gebruik is.
Trouwens, ik bén m'n eigen baas, misschien word dat duidelijk als je even het topic goed doorleest, maar als je dan nog even verder zou lezen, zie je dat het daar niet eens specifiek om gaat.
Tja, het is heel lullig, maar de goeden lijden altijd onder de kwaaien. Zoals ik al aangaf zitten we hier met 50000+ mensen, en een hoop meer die meelezen. Als er iemand is die wel meeleest en nav zo'n topic z'n baas oplicht kan dit natuurlijk ook niet de bedoeling zijn
Triest, diep triest.
:z
maar gelukkig weet ik wie het zegt ;)
:?
[Edit]
en gelukkig weet ik wat het niveau van sommige mensen is ..
Waar kan ik volledige films downloaden?
:? blijft evengoed staan? Ik snap de relevantie van deze opmerking niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:48:
ja precies, dat heb ik dus ook gemerkt, opzich vind ik dat helemaal niet erg, eerlijk gezegd vind ik dat juist goed, want dat houd het niveau hoog, maaaaaaar, geef dan tenminste een goede uitleg, en sluit het niet met zo'n domme (schijnbaar stoere) opmerking, want dat gaat nergens over....
Ja dat snap ik dat je dat zo ziet, het probleem is alleen dat de mods (zou ik ook hebben) het na 20 topics ook wel eens zat zijn.

En dat lijd dan vanzelf tot zulke sluit messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja Compubiter, leuk dat je dat zegt, maar ik vind het geen vergelijking, warezreq. en een oplossing om niet steeds afhankelijk te zijn van collega's aan de andere kant van de noordzee .. en dat is juist het hele punt.
Ik ben het in jouw voorbeeld van de warez etc helemaal met je eens, maar ik vind dit niet relevant tov mijn topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vervang er dan een paar, "loop" hier nou toch een aardig tijdje rond, en hou me altijd keurig aan de regels, om dat dan op zo'n manier te doen, beetje brutaal. Doe het dan in overleg met de topicstarter, ik denk dat daar meer mensen wat voor zouden voelen. (bijv. dmv een private msg) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:55:
vervang er dan een paar, "loop" hier nou toch een aardig tijdje rond, en hou me altijd keurig aan de regels, om dat dan op zo'n manier te doen, beetje brutaal. Doe het dan in overleg met de topicstarter, ik denk dat daar meer mensen wat voor zouden voelen. (bijv. dmv een private msg) ..
Nogmaals: (de eerste regel die ik in dit topic zette): Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:53:
Ja Compubiter, leuk dat je dat zegt, maar ik vind het geen vergelijking, warezreq. en een oplossing om niet steeds afhankelijk te zijn van collega's aan de andere kant van de noordzee .. en dat is juist het hele punt.
Ik ben het in jouw voorbeeld van de warez etc helemaal met je eens, maar ik vind dit niet relevant tov mijn topic.
OK, de vergelijking is een beetje krom, maar het is gewoon allebei niet gewenst ;) (voor uitleg zie mijn vorige 2 posts :P)

Dat de sluitmessage van DR niet netjes uitgebreid was ben ik met je eens, maar volgens mij was dit dmv ICQ/Mail binnen een of twee minuten opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt, daar hebbie gelijk in.

edit:

maar nog steeds geen DR, of ander modje die hier uitleg over heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:01:
klopt, daar hebbie gelijk in.

edit:
maar nog steeds geen DR, of ander modje die hier uitleg over heeft gegeven.
Modjes hebben ook nog een leven hoor, ze zijn niet dag en nacht online, als hij wil reageren doet hij dat echt wel, wil hij het niet doet hij het niet, dit topic gaat niet om DR maar om een verkeerd topic, het topic is gesloten met een reden, die reden heb je gekregen, je hebt meerdere malen je uitleg gehad dus dit topic kan gewoon dicht duidelijk verhaal toch?

het topic is dicht waarom een heel uitgebreid verhaal er van maken, als je topic gesloten wordt heb je een regel overtreden of niet goed gelezen of what ever, mijn topics zijn ook wel eens gesloten so what gebruik google ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*
ik stop wel met replies geven hierop ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44

Koffie