Welke Dremel?

Pagina: 1
Acties:
  • 807 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:45
Welke van deze dremels moet ik hebben?
http://www.kijkshop.nl/on...ath%5Fsegment=DHZ+Klussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
die van 89,99 of die van 54,99 maar wel altijd een echte dremel pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 19:39
waarom? was er mis met de imitaties?
Ik heb een Kinzo van de Gamma, 30 pleuro's en werkt perfect. alleen helaas geen flexi slang

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een makkie kwakkie dremel van de aldi powershot geloof ik met flexibele slangen hang standaard en heb em gehad van die ouwe van me dus zal he tniet veel gekost hebben LOL .
hij werkt als een speer met alle onderdeeltjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de Ferm FCT-300 (35,89, bij de kijkshop.. staat ook op de door jou genoemde pagina)... perfect beestje naar mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 20:40
Ik heb ooit zo'n kloon gekocht. Op zich werkte die prima.
Later kreeg ik een Dremel kado. Ik kon toen wel juichen, want deze was duidelijk stukken beter. Een echte Dremel is namelijk stiller en duurzamer.
De kloon zit nu nl met een beetje scheve as, maar de Dremel dremelt gewoon door.

"It certainly appears so..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 13:11

Peetman

Tjah....

Ik zelf heb een 'dremel' (FBS 230/E) van het merk Proxxon, dit is een duits merk, met vooral professioneel gereedschap. En daar ben ik erg tevreden mee.
Website proxxon, met prijslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gamma verkoopt een dremel met 30 opzetstukjes voor 40 euro.. ik weet niet of je een gamma in de buurt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hoe duur die fucking dremel is, de echte dremel heeft voor 54 euro maar 5 tooltjes erbij ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Ik heb die black&dekker, met flexibele as en koffer vol meuk, bij de gamma voor 50 eurootjes, tijdje terug weliswaar.

Ik ben erg tevreden met dat ding!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan net zo goed uit te voeten met een imitatie als met een echte dremel, zeker voor het gebruikelijke modwerk. Ik heb er zelf één van de gamma destijds gekocht, van het merk Kinzo. Hij werkt perfect :). Was helemaal niet duur. En heeft al drie mods weerstaan. Een daarvan is een koffermod! >:) Gebruik wel de goede schijfjes, want dat is wel belangrijk. Ben effe het nr. van de mijne kwijt, moet je maar effe vragen daarzo. Er zat ook een flexible slang bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 03:02

PhatFish

and, uhm......Moo

Ik heb laatst nog bij de Gamma een Dremel met "koffer" + 40 accesoires voor €59,95 laten bestellen. Dat ding was nl. al op, maar ik weet niet of hij nu nog voor die prijs te krijgen is. Was namelijk een aanbieding.
Wat ik me afvraag is hoe vaak je zo'n ding wil gebruiken. Als je er lekker lang mee wil doen kun je denk ik beter voor een A-merk gaan. Als je het maar 1x per jaar wil gebruiken ofzow dan is een goedkopere variant misschien wat beter.
Tis natuurlijk je eigen geld.

* PhatFish zou zelf alsnog voor de "echte" Dremel gaan. Waarom? Geen idee.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 15:31

pbd

RocketKoen schreef op 20 augustus 2002 @ 12:22:
waarom? was er mis met de imitaties?
Ik heb een Kinzo van de Gamma, 30 pleuro's en werkt perfect. alleen helaas geen flexi slang
hmm...raar...heb die kinzo van de gamma ook en bij mij zit bovenin die koffer wel een flexi slang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb die Black&decker

Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 22:49

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb bij de Kijkshop de Ferm Combitool met flexibele as gekocht.
Ding gaat als een speer.

Ik zie het maar zo, als je de godganse dag aan het modden bent zou ik voor de extra kwaliteit gaan ---> Dremel

Als je af en toe eens wat wilt uitslijpen/dremelen enz ---> imitatie.
En koop dan bij een imitatie dremel de orginele dremel accesoires.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je bent een week te laat vorige week was de dremel multi met 40 accesoires voor 59.95 euro bij de gamma, helaas was dat vorige week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 03-05 21:24
Vorkie schreef op 20 augustus 2002 @ 17:19:
je bent een week te laat vorige week was de dremel multi met 40 accesoires voor 59.95 euro bij de gamma, helaas was dat vorige week ;)
Waar woon je Ismael? Bij mij krijg je hem misschien nog tegen de actieprijs... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 03-05 21:24
HomeY schreef op 20 augustus 2002 @ 15:42:
[...]

hmm...raar...heb die kinzo van de gamma ook en bij mij zit bovenin die koffer wel een flexi slang
Oudere hadden geen flexibele as er bij. De nieuwe, die nu voor 30 euro aan worden geboden hebben dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

ik heb er 2 tot men beschikking...

Ik geburik een proxxon et meest, en soms of ander vaag ding dat men pa heeft...

Ik gebruik bij die proxxon wel tools van een dremel, die ik nopg nooit gebruikt heb omdat ik geen zin heb in zo`n k*t klemkop...

Electronics development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb ongeveer een half jaar geleden ook voor de echte dremel gekozen. Die imitatie dingen zijn niet voor niks goedkoper. Gebruik je hem maar 1 keer, dan is dat prima, maar wil je vaker dremelen, dan zou ik gewoon de echte kopen, die gaat veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Laatst online: 11:45
is die slang nou extra handig?
ik wil er maar een paar mods mee doen.
ps ik woon in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07 11:15
PhatFish schreef op 20 augustus 2002 @ 15:08:
Ik heb laatst nog bij de Gamma een Dremel met "koffer" + 40 accesoires voor €59,95 laten bestellen. Dat ding was nl. al op, maar ik weet niet of hij nu nog voor die prijs te krijgen is. Was namelijk een aanbieding.
Wat ik me afvraag is hoe vaak je zo'n ding wil gebruiken. Als je er lekker lang mee wil doen kun je denk ik beter voor een A-merk gaan. Als je het maar 1x per jaar wil gebruiken ofzow dan is een goedkopere variant misschien wat beter.
Tis natuurlijk je eigen geld.

* PhatFish zou zelf alsnog voor de "echte" Dremel gaan. Waarom? Geen idee.
heb ik ook gedaan. ik w8 al bijna 2 weken kan ik mod nog ni verder afmaken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach voor die ene keer dat je blowholes maakt en je logootje uit je kast dremelt volstaat zon fake ding echt wel hoor. Hoeveel uur heeft iedereen er nou op zitten, met actief draaien van zn dremel? Ik denk dat ik nog maar amper op de 10 uur zit hoor. (De halve kast is al wel weggeslepen >:)) Een flexi slang is wel heel erg aan te raden, vooral met kleine scherpe bochtjes.
Pagina: 1