Welke van deze dremels moet ik hebben?
http://www.kijkshop.nl/on...ath%5Fsegment=DHZ+Klussen
http://www.kijkshop.nl/on...ath%5Fsegment=DHZ+Klussen
Verwijderd
Verwijderd
"It certainly appears so..."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
...
hmm...raar...heb die kinzo van de gamma ook en bij mij zit bovenin die koffer wel een flexi slangRocketKoen schreef op 20 augustus 2002 @ 12:22:
waarom? was er mis met de imitaties?
Ik heb een Kinzo van de Gamma, 30 pleuro's en werkt perfect. alleen helaas geen flexi slang
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Waar woon je Ismael? Bij mij krijg je hem misschien nog tegen de actieprijs...Vorkie schreef op 20 augustus 2002 @ 17:19:
je bent een week te laat vorige week was de dremel multi met 40 accesoires voor 59.95 euro bij de gamma, helaas was dat vorige week
Oudere hadden geen flexibele as er bij. De nieuwe, die nu voor 30 euro aan worden geboden hebben dat wel.HomeY schreef op 20 augustus 2002 @ 15:42:
[...]
hmm...raar...heb die kinzo van de gamma ook en bij mij zit bovenin die koffer wel een flexi slang
heb ik ook gedaan. ik w8 al bijna 2 weken kan ik mod nog ni verder afmakenPhatFish schreef op 20 augustus 2002 @ 15:08:
Ik heb laatst nog bij de Gamma een Dremel met "koffer" + 40 accesoires voor €59,95 laten bestellen. Dat ding was nl. al op, maar ik weet niet of hij nu nog voor die prijs te krijgen is. Was namelijk een aanbieding.
Wat ik me afvraag is hoe vaak je zo'n ding wil gebruiken. Als je er lekker lang mee wil doen kun je denk ik beter voor een A-merk gaan. Als je het maar 1x per jaar wil gebruiken ofzow dan is een goedkopere variant misschien wat beter.
Tis natuurlijk je eigen geld.
* PhatFish zou zelf alsnog voor de "echte" Dremel gaan. Waarom? Geen idee.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq