Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Quick reply meenemen in quote (ACM)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Topicstarter
Is 't wat om wanneer men al wat tekst ingevuld heeft in een quickreply, en men gebruikt een quote-knop in de message-list, dat de tekst die in het quickreply-veld staat ook meegenomen wordt, en in 't bericht-veld van de reply pagina komt te staan? 't Leek mij handig, en niet al te ingewikkeld :)

Zelfde idee wanneer op je de "post reply" knop klikt.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

nee daar is de quickreply niet voor bedoeld
beter lezen |:(
uhm geen id
chem added

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

dat zou behoorlijk wat JS werk vereisen etc.
template zaak dus.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wat ik nog handiger vind: als je op quote drukt, dat die tekst met quote-tags en al in het quickreply scherm komt.

Kan dat (net zoiets als die clickable smilies dus).

Erg handig als je veel mensen wilt quoten, zonder dat je eerst een paar keer verschillende quoteschermen hoeft te kopieren.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lunatic: komt er niet in.
Dat zou betekenen dat er voor elke page 2 versies van elk bericht gestuurd moeten worden en je kan raden wat dat doet op dataverkeer, generatie en parse tijd.

Ik ben zelf trouwens geen javascript held en het lijkt me dan ook een ramp om dat te moeten maken, heeft er iemand toevallig al een script in JS daarvoor, dat gegarandeerd werkt in 'alle' browsers?
Want de werkbaarheid moet natuurlijk niet dalen door zoiets...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oke tuurlijk ;)

mja ik heb er geen verstand van maar het leek me wel handig :P

als het niet kan, is het ook niet erg :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.