En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Overtrekken/opnieuw tekenen, maar dan met anti-alias aan.
Verwijderd
Het is een logo, dus je doet er goed aan om het meteen om te zetten naar een vectorbestand. Als je geluk hebt dan bestaat die al, en anders moet je het zelf natekenen, overtrekken of tracen.
Pak bijvoorbeeld Adobe Illustrator, en maak het logo na met behulp van vectoren. Sla het op als .ai bestand, en in Photoshop kun je dan met File > Place het bestand in je afbeelding zetten, voor bijvoorbeeld een website.
Pak dus het juiste gereedschap voor je werk
Pak bijvoorbeeld Adobe Illustrator, en maak het logo na met behulp van vectoren. Sla het op als .ai bestand, en in Photoshop kun je dan met File > Place het bestand in je afbeelding zetten, voor bijvoorbeeld een website.
ik heb hem dus niet zelf getekend anders had ik het ook wel kunnen doen idd met anti alias
omg het is een antwoord van iemand die het kan nu moet ik nog een keer iligaal een progje rippen.
er is helemaal geen mogelijkheid om het alleen in photosoep te doen
er is helemaal geen mogelijkheid om het alleen in photosoep te doen
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:00:
Het is een logo, dus je doet er goed aan om het meteen om te zetten naar een vectorbestand. Als je geluk hebt dan bestaat die al, en anders moet je het zelf natekenen, overtrekken of tracen.
het kan ranzig in Photoshop:
-selecteer met de magiw wand (toverstaf) al het wit
-druk CTRL-ALT-D (feather)
-vul opnieuw met wit.
misschien ff experimenteren.
Maar zoals gezegd: Illustrator is the way to go.
-selecteer met de magiw wand (toverstaf) al het wit
-druk CTRL-ALT-D (feather)
-vul opnieuw met wit.
misschien ff experimenteren.
Maar zoals gezegd: Illustrator is the way to go.
Coreldraw ... of Illustrator..
Verwijderd
In photoshop zit ook een vector tool (het pennetje) daar kun je het desnoods ook mee doen.
Of je gooit er een Gaussian Blur (Photoshop) overheen. Dan lijkt het al beter.
Verwijderd
ik zou hem effe in streamline gooien van adobe, maaktie er een mooi vector bestandje van en dan bijwerken in adobe illustrator suc6
Heb je zijn begin post wel gelezen? nee, dacht ik al, waarom blaat je dan wel?Yogho schreef op 20 augustus 2002 @ 13:56:
Of je gooit er een Gaussian Blur (Photoshop) overheen. Dan lijkt het al beter.
Anyhoet, dit is niet een erg complex logo, dus het kan wel in PS alleen als je geen illustrator hebt, das wel handiger, maar hierbij niet perse volgens mij
|{ brrr }] |
Pagina: 1