Swing

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben al tijdenlang aan het proberen het spel Swing (van Software2000) onder win2k of winxp aan de gang te krijgen, tot-op-heden is me dit nog niet gelukt. Het menu-tje komt meestal nog wel in beeld, maar het spel zelf geeft een vertekend beeld waardoor het onspeelbaar is. Ik heb uiteraard de compatible mode met win95 en/of win98 getest (waar het spel wel goed werkt), maar ook dat maakt niet uit.

Hier is een (Duitstalige) review te vinden van het spel.

(Ter info: ik heb het spel jaren terug officiëel gekocht, maar ik kan nergens terugvinden of er bv. een patch is om dit spel onder de nieuwere windows aan de gang te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door pven op 20-08-2002 11:51 . Reden: Review toegevoegd ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16

Wom

Ik vrees dat er voor zulke games geen patch gemaakt is voor W2K/XP.
Ik weet ook zo snel niet wat je verder nog kunt doen , behalve de makers ( als die nog bestaan ) een mailtje te sturen met je probleem. Misschien dat zij meer weten.

• pven
  • Niet online
De site van de makers zou http://www.software2000.de moeten zijn, maar die doet hier niet zo veel. De com-variant is een ander bedrijf.
Een vervolg-vraag: iemand een idee hoe ik de makers kan bereiken?

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Kan je het niet via de "Program compatibility Wizard" runnen? Ik kreeg het voor elkaar via die manier een dos spelletje in XP te draaien die de PC eerder niet pakte.

Oops: Waardeloze reply van mij 8)7

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat heefttie ook al geprobeerd als je ff goed leest 8)7

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• pven
  • Niet online
Ik ben weer iets verder. Op http://www.pizzasyndicate.de/ staan patches voor een paar spellen van Software2000, maar (uiteraard :'() niet voor Swing.

Pagina: 1