Toon posts:

netwerk adaptor ps2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de netwerk adaptor voor de ps2 hier in europa uitkomt?

en hoe het een en ander gaat werken (via abo's bij sony, of gratiz gamen via het netwerk??)???

Jeroen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35
Met netwerkadapter bedoel je de modem :?
Trouwens geen naam onder je post zetten

The devil is in the details.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

nee hij bedoelt echt een netwerkadapter, deze gaat einde dit jaar begin volgend jaar uitkomen begreep ik. Deze zal via kabel modems en adsl het net op gaan verwacht ik.

Bears and Bulls

Verwijderd

Topicstarter
precies

Verwijderd

Topicstarter
ik las net dat er extra software bij dat networkadapter wordt geleverd. Deze cd bevat software die de adapter aanstuurd, ip-adres, gateway, etc. en wordt op de memorycard opgeslagen.

http://www.scea.com/networkadaptor/

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

En volgens mij ging sony daar niks voor vragen maar het overlaten aan de spelletjes fabriekanten (die mogen bepalen voor welk spel ze hoeveel gaan vragen, d8 ik)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Topicstarter
vind daar net wat over:

There is a good chance that some game publishers will also be looking for a subscription fee in order for you to play their games online. So far, none have been announced, but already Sony is warning of the possibility. You can definitely expect subscription fees for some games in 2003.

http://www.gamenationtv.com/features/ps2online.shtml

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

Belachelijk dat ze dr geld voor vragen, ze hoefen die netcode maar 1x in te bouwen en laat de servers over aan een 2e partij denk bijv aan UT en Quake, je hoeft ID en Epic toch ook niet per keer dat je online gaat te dokken? als ik een game koop voor 69.95 dan wil ik dr ook gewoon online kunnen gamen !NO STRINGS ATTACHED! >:)

Bears and Bulls

Pagina: 1