Boxed Cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 23:50
Zijn de boxed coolers van AMD goed? Of moet ik gaan voor een losse coolermaster. Ik ga natuurlijk wel dit bord kope(anders zette ik het hier niet). _/-\o_

• Sharkys
Zijn de boxed coolers van AMD goed? Of moet ik gaan voor een losse coolermaster.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
euhmz dat vroeg je zojuist jah :?

maarem ze zijn wel goed hoor...zolang je niet gaat overclocken ofzo...

• Sharkys
sorry ik was niet ingelogd wilde edit doen maar drukte verkeerde knop. helaas vandaar de vraag 2x

• Sharkys
krijg je met de boxed cooler een goede temp, want als je niet ermee kan overkloken dan coolen ze minder dan een beetje coolermaster

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Sebazztiaan

sebas!

De boxed coolers van AMD zijn niet zo heel slecht, maar echt super zijn ze ECHT niet. Als je binnen de specs blijft waar je proc voor gemaakt is, heb je geen problemen. En wat die Coolermaster betreft, ik zou gewoon uitproberen welke van de twee het het beste doet. Oh ja, wat Arctic Silver ertussen wil altijd helpen. Ook tussen een boxed cooler van AMD!!

[ Voor 0% gewijzigd door Sebazztiaan op 20-08-2002 10:45 . Reden: typo ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ze worden door AMD zélf verkocht, dus is het geen rommel. Verwacht natuurlijk geen hoogstaand speciaal overclock- en/of geluidsarm spul zoals een beetje tweaker eist :P Beetje voor de hand liggend dit, en je kickt trouwens te snel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.