Het installeren van Nforce drivers onder Suse

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week Suse Linux geinstalleerd maar nu heb ik een probleem want ik heb MSI K7N420 PRO, deze heeft dus een Nforce chipset en die krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat.
Ik heb laatst geprobeerd om drivers van Nvidia voor Suse 8.0 te gebruiken maar die krijg ik ook niet aan de praat.
Kan iemand mij zeggen wat ik allemaal moet doen om het aan de praat te krijgen en of er eventueele andere drivers zijn voor Suse 7.2.

Even voordat ik veel commentaar ga krijgen ik heb alles gedaan wat in de readme file staat maar dan werkt het nog voor geen meter.
En ik kon bij search hier niet de oplossing vinden.

Hopelijk kan iemand mij helpen en dan ben ik die gene HEEL dankbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt het niet aan de praat.... Wat bedoel je daar exact mee? Wat gaat er verkeerd? Da's best wel belangrijk om te weten. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ik voer alles uit wat er in die readme file staat maar dan werkt mijn Onboard sound + onboard LAN niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en ik ben nog beetje newbie met Linux dat zeg ik er wel ffkes bij, maar ik kan nergens een "Duidelijke" instructie vinden hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt :) dus hij kan dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is duidelijke taal. :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, als je nu even post hoe je het gedaan hebt, kan iemand later terugvinden hoe het moet, dat zou helemaal toppie zijn ('opgelost' is voor mij niet echt een reden om een slotje te zetten) :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1