Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Telfort] afgesloten na afloop jaarabonnement ?

Pagina: 1
Acties:

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Wie kan mij vertellen wat het beleid van Telford is als je jaarabonnement afgelopen is ?

Een kennis vertelde mij een heel vreemd verhaal, namelijk dat zijn abonnement "gewoon" gestopt is omdat het maar een jaar geldig was. Z'n telefoonnummer is hij ook kwijt.

Ik had niet anders verwacht of het feit dat iemand z'n abonnement niet opzegt, is voor telco's alleen maar business omdat ze dan het abonnement weer kunnen prolongeren voor een jaar.

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Biedzjee schreef op 20 augustus 2002 @ 08:26:
Wie kan mij vertellen wat het beleid van Telford is als je jaarabonnement afgelopen is ?
TelforT
btw is het nu O2 geworden.

Maar als het goed is als het geen speciaal abbo oid is, dan wordt het contract gewoon stilzwijgend verlengt.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 20 augustus 2002 @ 08:37:
[...]

TelforT
btw is het nu O2 geworden.

Maar als het goed is als het geen speciaal abbo oid is, dan wordt het contract gewoon stilzwijgend verlengt.
verlengD :*)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Biedzjee schreef op 20 augustus 2002 @ 08:26:

Een kennis vertelde mij een heel vreemd verhaal, namelijk dat zijn abonnement "gewoon" gestopt is omdat het maar een jaar geldig was. Z'n telefoonnummer is hij ook kwijt.

Ik had niet anders verwacht of het feit dat iemand z'n abonnement niet opzegt, is voor telco's alleen maar business omdat ze dan het abonnement weer kunnen prolongeren voor een jaar.
Ik denk dat hij het over een prepaid geval heeft. Die worden, als je een jaar niet opwaardeerd, afgesloten.

Voor zover ik weet, zijn er geen abonnementen die NIET stilzwijgend verlengd worden (tenzij je een ongelofelijk ranzige betaler bent, dan WILLEN ze je niet eens meer als klant). Want denk je eens in, na 1 jaar is het voor de telco pure winst, de gratis telefoon is al betaald van het abogeld dus cashen!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Het gaat hier wel degelijk over een abonnement, niet om een prepaid. Ik vond het ook al zo raar....

Kan het zijn dat je een of ander formulier krijgt van O2 (2 met een 't' ;)) en dat je abo alleen verlengt wordt als je dat formulier ondertekend en terugstuurt ?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Abo gaat gewoon door!!
Ze gaan je echt niet zomaar dumpen als klant :/

Wees consequent, maar niet altijd

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10-2024

YKW

mobiliteit ten top

Je abbo gaat idd gewoon door, zeg je het op, dan moet je nog een maand abbo betalen, en dat krijg je dan later terug.
Maar ik heb nu nog niets gehoord over dat geld terug krijgen (en het is al ruim een maand later.....)

Automatiseren kan je leren!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 23:00

Rejgun

Leven is Bier drinken

snap niet helemaal wat je bedoeld met geld terugkrijgen een maand nadat je hebt opgezegd??

Was zelf ook iets te laat met opzeggen, abo loopt nu nog 2 maanden door, maar waarom zou je dat geld terug krijgen? je gebruikt het toch gewoon.

Ben nu trouwens nog opzoek naar een site waar ik relatief goedkoop een 6310i kan kopen...iemand een idee .......

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Mijn O2 abbo liep ook gewoon door na een jaar, dus ook nog oude kosten uit het 'gulden' tijdperk, mijn smsjes kosten maar 0.11 ct, als ik nieuw abbo neem 0.20 eurocent :D

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:11

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Als je een jaar abbo hebt, gaat het inderdaad stilzwijgend door!

Je bent dan wel contractloos!
En dat is makkelijk meegenomen voor jouw :) :D

Bij O² is het namelijk 't geval dat je je belbundel / smsbundel maandelijks omhoog of omlaag kan zetten zonder dat daar extra kosten aan zitten... bijvoorbeeld: je gaat de komende maand op vakantie in een O² land... dus je zet je belbundel op 360 of zo... ben je terug, belbundel weer terug op 180 :D :) Je kunt dit geintje elke maand doen.

Bovendien schijn je als je abbo afgelopen is een of andere actie te krijgen dat je voor weinig geld een nieuwe telefoon kunt kopen en een nieuw contract kunt tekenen...

Ik wil wel die nieuwe phone, die van mij is kaafrot vandaar... :D
* zwahiel heeft tot en met september nog een O² abbo en gaat daarna mooi verder bij O² :) :+

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1