PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
oftewel mailen naar gathering@tweakers.netKom je nu een site tegen waar deze smilies worden gebruikt, en je vermoedt dat niet (volledig) aan de bovenstaande voorwaarden voldaan is, meld dat dan alsjeblieft per E-mail en niet in Lieve Adjes.
Nietus[Airwolf] schreef op 20 augustus 2002 @ 08:26:
oftewel mailen naar gathering@tweakers.net
het mag niet in LA
dus ik mail wel ffies
gotraad@tweakers.net
Wellus
[niet lezen als je geen zin heb in gelul modus]
Het moest eerst naar gotraad@tweakers.net, maar aan gezien de gotraad niet meer bestaat dacht ik van dan maar naar het algemene adres.
Dit lijkt me ook de meest logische reactie omdat de faq daar nog niet naar aangepast is. (en nee niet snel gaan veranderen
[/niet lezen als je geen zin heb in gelul modus]
't moet naar hgas@tweakers.net
pas het dan ff aan in de faq
Verwijderd
En de Faqs de worden heel spoedig gewijzigd, he Jaymz?
edit: kijk eens hoe snel
onze eigen Femme?
Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 08:48:
'k verwacht dat Zeef z'n gewicht in de schaal gaat gooien (arme schaal)

Die's heilig (ofzo)
daar doelde ik ook opJaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 08:50:
Sja, uit me hoofd zie ik maar 1 T.net smilie. En da's.......
Die's heilig (ofzo)
vraag me af wat het verhaal achter die smilie is
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Sluit offtopic gechat, en crossposts, en wat krijg ik dan op mijn bord, dat ik te streng ben, en dat ik teveel sluit, ja sorry hoor

Hopelijk pakt zeep ze ff goed aan.
PS.: ik heb geen functie als mod meer binnenkort, denk dat jullie me hier beter kunnen gebruiken in de (latere) toekomst.
- kheb tenminste wel een CV
Verwijderd
Ik heb dit ff gepost. bij het adjes en mods subforum:
------------------
http://www.forumtalk.nl/viewtopic.php?p=10411#10411
[quote="funkydude"]AD - Funky: websites mag je gewoon reclame maken voor je eigen forum etc. het is niet alleen sitecheck[/quote]
ik dacht pas geleden ergens gelezen te hebben dat de regels scherper zouden worden vanwege het spam.
Ik heb alleen het forum titel van Websites gehanteerd
"plaats hier je eigen site"
aangezien ik vragen over phpbb, geen site posten noem, heb ik ze op slot gezet, blame me.
Sites met warez board, is dat hier toelaat baar?
Wees duidelijk in topics.
sorry hoor, ik doe gewoon me job.
om opheldering te krijgen stel ik voor dat de admin een soort policie maakt voor dit forum, dan weet ik en de users ook wat toelaat baar is hier.
aanvulling
[quote="=JP="]AD =JP=: Ok mensen. De regels op Forumtalk zullen worden verscherpt!
Ik zal een aantal rules maken voor verschillende onderwerpen. Dit is gewoon puur reclame.
Vanaf nu mag je alleen nog een site laten checken die je zelf gemaakt hebt.
EDIT BY: JP
Dit is nou al de 3e keer dat ik een topic van www.F********s.nl moet verwijderen. Alleen de webmaster van FF mag hier een sitecheck komen doen.
[/quote]
ik vindt dat er een sticky mededeling in "websites" gezet moet worden, met uitleg over wat wel en niet kan.
Site checks met duidelijke beschrijvingen, waar de site over gaat, wat het doel is etc etc, hoeft niet persee lang, maar een kleine samenvatting.
Tweakers.net heeft ook ooit een sitecheck forum gehad, maar dat is al een jaar afgesloten, nu doen we dat tegenwoordig op www.sitechecks.nl
Als er op een groot bord staat dat ik met mijn auto tot 19:00 gratis mag parkeren. en ik krijg een bon omdat ik niet heb betaald terwijl het 18:00 is. das toch ook krom.
Duidelijkheid, zal veel schelen, als ik de regels weet, zal ik me daaraan aanpassen, maak ze dan ook.
ik heb gesproken.
DaNCe2k
-------------------------quote: funkydudeADje - Funky: wil je wel even fijn alles gewoon open laten wat nog open was, het is hier geen tweakers waar alles strak en streng moet zijn
ik ben er nu gewoon eerlijk in hoor, het board is waarschijnlijk toch te klein voor de striktheid zoals ik ben
Verwijderd
nouja, mijn mening dus...
die smilies die zijn door bepaalde personen gemaakt en die stellen die dus beschikbaar aan tweakers etc, maar dat zegt niet direct dat iedereen die zomaar mag gebruiken, copyright ooit van gehoord?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 12:47:
ben ik nou de enige die beetje overdreven vind altijd zo te hameren dat smilies (c) tweakers zijn ofzo? Okee, tis wel zo netjes te vermelden wie het gemaakt heeft, maar om er nou zo'n probleem van te maken... het WWW was het WWW niet als men niet van elkaar dingen had gebruikt. En als je niet wilt dat andere mensen je smilies gebruiken, dan moet je ze imho ook niet plaatsen... En als men overal een vermelding van wilt, dan zouden de meeste sites meer credits dan wat anders op de pagina hebben staan. Daarnaast zou ik gewoon trots zijn dat anderen het zo mooi vinden ofzo en helemaal niet druk over maken dat de smilies ergens anders ook worden gebruikt. De smilies zijn nou niet echt grafische kunstwerken waar men dagen of weken mee druk is geweest (waarmee ik echt niet wil zeggen dat het simpel is een goede smiley te maken, maar ik zie toch echt wel een verschil tussen een smiley maken en bv een complete website maken), bovendien is de basis van de tweakers smilies ook "gejat".
nouja, mijn mening dus...
Of je kunt er gewoon trots op zijn dat mensen jouw smileys zo leuk vinden. Inderdaad wat hierboven al wordt gezegd: het is nou eenmaal het Internet.erkens schreef op 22 augustus 2002 @ 12:54:
[...]
die smilies die zijn door bepaalde personen gemaakt en die stellen die dus beschikbaar aan tweakers etc, maar dat zegt niet direct dat iedereen die zomaar mag gebruiken, copyright ooit van gehoord?
Iedereen download hier ook gewoon MP3tjes bij het leven en dan word om zoiets lulligs als een paar smileys telkens zo'n heisa gemaakt
Naja, weet je ook weer eens hoe die artiesten zich voelen dan
Dit is trouwens niet echt een reply/flame op jou, ik quote je om een beetje de draad vast te houden
waar mee meedoen
Verwijderd
duh jij snapt mijn punt niet, ik weet ook wel dat het officieel gezien copyright opzit en blaat, maar als iedereen overal zijn copyright over zou vragen over ieder lullig pixeltje. dan zouden we nu nog in het internet van 10 jaar geleden zitten.erkens schreef op 22 augustus 2002 @ 12:54:
[...]
die smilies die zijn door bepaalde personen gemaakt en die stellen die dus beschikbaar aan tweakers etc, maar dat zegt niet direct dat iedereen die zomaar mag gebruiken, copyright ooit van gehoord?
ik snap je punt wel hoor, maar dan nog.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 19:19:
[...]
duh jij snapt mijn punt niet, ik weet ook wel dat het officieel gezien copyright opzit en blaat, maar als iedereen overal zijn copyright over zou vragen over ieder lullig pixeltje. dan zouden we nu nog in het internet van 10 jaar geleden zitten.
Als we bijvoorbeeld kijken naar die open source dingen, dan ook zit er een copyright aan, je mag het gebruiken mits je dit en dat doet en dat vermeld etc.
Zo is het ook met deze smilies, punt.
Verwijderd
ja, maar om daar nou elke keer zo'n probleem van te maken. Als jij een simpele functie jat uit een opensource script, die je zelf ook kunt maken maar het wiel niet nogmaals wilt uitvinden, dan zal er geen haan naar kraaien. Het is niet netjes, maar om nou te doen alsof iemand zwaar crimineel bezig is is gewoon overdreven. Als mensen het gebruiken zonder credits is dat lame, maar laat ze gewoon lekker. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken imho.erkens schreef op 22 augustus 2002 @ 19:36:
[...]
ik snap je punt wel hoor, maar dan nog.
Als we bijvoorbeeld kijken naar die open source dingen, dan ook zit er een copyright aan, je mag het gebruiken mits je dit en dat doet en dat vermeld etc.
Zo is het ook met deze smilies, punt.
Als iemand de complete layout jat is het gewoon een ander verhaal, smileys zijn zo algemeen, er zijn 10 miljoen varianten waarin er een handje vol pixels verschil zitten.
Dit zal waarschijnlijk een eindeloze discussie worden, het feit is gewoon dat tweakers.net (en de makers van die smilies) dit simpel weg gewoon niet willen, en ik ben het daar volledig mee eens, jij blijkbaar niet. Het gebruik van die smilies op andere sites is wel toegestaan door simpel een copyright neer te zetten, zo moeilijk is dat toch niet (ik weet dat er een paar zijn die alleen HIER mogen, en dat moet gewoon gerespecteerd worden)Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:21:
[...]
ja, maar om daar nou elke keer zo'n probleem van te maken. Als jij een simpele functie jat uit een opensource script, die je zelf ook kunt maken maar het wiel niet nogmaals wilt uitvinden, dan zal er geen haan naar kraaien. Het is niet netjes, maar om nou te doen alsof iemand zwaar crimineel bezig is is gewoon overdreven. Als mensen het gebruiken zonder credits is dat lame, maar laat ze gewoon lekker. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken imho.
Als iemand de complete layout jat is het gewoon een ander verhaal, smileys zijn zo algemeen, er zijn 10 miljoen varianten waarin er een handje vol pixels verschil zitten.
Om dan ook maar even met deze zinloze discussie mee te doenerkens schreef op 22 augustus 2002 @ 22:35:
[...]
Dit zal waarschijnlijk een eindeloze discussie worden, het feit is gewoon dat tweakers.net (en de makers van die smilies) dit simpel weg gewoon niet willen, en ik ben het daar volledig mee eens, jij blijkbaar niet. Het gebruik van die smilies op andere sites is wel toegestaan door simpel een copyright neer te zetten, zo moeilijk is dat toch niet (ik weet dat er een paar zijn die alleen HIER mogen, en dat moet gewoon gerespecteerd worden)
De Smiley is gepatenteerd door Franklin Loufrani, in 1971
The trademark, noted with a small, circled letter "R" ( ® ), is on the Web page of London-based Smiley Licensing Corp. Loufrani is the president.
Betaald tweakers wel voor het gebruik ervan, daar de meeste toch duidelijk , juist/ook die zogenaamde zelfgemaakte, onder dat patent vallen.
Inderdaad, nee dus.
Zo en nu weer met een Happy Face verder
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als er dan iemand dat toevallig niet respecteerd, moet je er dan een heisa van maken? Het aantal gebruikers dat geen mp3s download is waarschijnlijk op een paar handen te tellen, en dan wel ff "moeilijk" doen als iemand een smiley gebruikt. Een beter internet begint bij jezelf, blijf dan ook van de mp3s, films, en wares af. En kom dan nog maar eens terugerkens schreef op 22 augustus 2002 @ 22:35:
Dit zal waarschijnlijk een eindeloze discussie worden, het feit is gewoon dat tweakers.net (en de makers van die smilies) dit simpel weg gewoon niet willen, en ik ben het daar volledig mee eens, jij blijkbaar niet. Het gebruik van die smilies op andere sites is wel toegestaan door simpel een copyright neer te zetten, zo moeilijk is dat toch niet (ik weet dat er een paar zijn die alleen HIER mogen, en dat moet gewoon gerespecteerd worden)
Exact expert nodig?
Tuurlijk heb je altijd mensen die auteursrechten schenden, en eerlijk gezegd doe ik dat ook wel eensCrazy_D schreef op 23 augustus 2002 @ 08:54:
[...]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als er dan iemand dat toevallig niet respecteerd, moet je er dan een heisa van maken? Het aantal gebruikers dat geen mp3s download is waarschijnlijk op een paar handen te tellen, en dan wel ff "moeilijk" doen als iemand een smiley gebruikt. Een beter internet begint bij jezelf, blijf dan ook van de mp3s, films, en wares af. En kom dan nog maar eens terug

Maar zodra de rechthebbende bij mij komen, van he dat mag je niet gebruiken, dan zou ik ze ook zeker verwijderen of betalen.
Nu zal ik niet zo snel diverse artiesten en filmproducenten bij mij op de stoep zien staan, maar toch.
Verwijderd
Ik denk dat hij weinig kan in deze situatie. Tweakers.net gaat nl. ook over de scheef. De UBB smileys zijn vziw (c) Infopop. De license van UBB stelt:Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 08:48:
'k verwacht dat Zeef z'n gewicht in de schaal gaat gooien (arme schaal)
4. Copyright; Proprietary Rights. The Software is All Rights Reserved © 2002 Infopop Corporation and is protected by United States and international copyright laws. Except for the limited license granted to You, Infopop reserves all right, title and interest to the Software and all associated icons and graphics, as well as the Infopop™ and Ultimate Bulletin Board™ logos and trademarks (collectively, "Infopop Marks").
In de FAQ van GoT staat dat je UBB smileys 'gewoon mag gebruiken'. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Nergens kan ik vinden op Infopop's site dat de smileys free of charge zijn.
De gewraakte site in kwestie van deze thread is wel wat lame: ze gebruiken phpBB, waar goede smileys bij zitten en als je nieuwe wilt, dan zul je ze toch op basis van die smileys moeten doen, anders lijkt het voor geen meter.
Overigens zijn de GoT smileys op veel 'free smiley' sites terug te vinden. Niet allemaal, maar zeker een paar die hier in gebruik zijn en niet onder 'UBB' vallen.
Verwijderd
Voor teksten zoals deze hebben ze volgens mij deze smiley toegevoegd:Crazy_D schreef op 23 augustus 2002 @ 08:54:
[...]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als er dan iemand dat toevallig niet respecteerd, moet je er dan een heisa van maken? Het aantal gebruikers dat geen mp3s download is waarschijnlijk op een paar handen te tellen, en dan wel ff "moeilijk" doen als iemand een smiley gebruikt. Een beter internet begint bij jezelf, blijf dan ook van de mp3s, films, en wares af. En kom dan nog maar eens terug
Het praat het niet goed, maar stelt het wel in perspectief. Als toevoeging aan dit rijtje nog de vele foto's van schonen die in bv de HK worden gepost.
Overigens wist ik niet dat je de UBB-smilies niet zomaar mag gebruiken, misschien wel handig als ik die opmerking dan maar gewoon schrap
Verwijderd
De meesten staan er niet bij stil denk ik, omdat je overal die dingen ziet. Toevallig was ik van de week op zoek naar een set free smileys voor een forummodule die ik aan het bouwen ben, en als je die free smiley sites afstruint kom je toch veelal bekende smileys tegen die ook hier worden gebruikt, of waar de smileys alhier bijna 1:1 van gecopieerd zijn (sommige smileysites hebben per author hele collecties). Nu weet ik toevallig beter, maar velen zullen daaruit gewoon de conclusie trekken: "Op deze site staan 100% copyright free smileys en dus copieer ik ze daar fijn vanaf, GoT heeft dat ook gedaan".Jaymz schreef op 23 augustus 2002 @ 10:28:
Ik ben overigens (ook) van mening dat je je om die smilies niet zo gigantisch druk moet maken. Een vriendelijk verzoek tot plaatsen van creditslinkje heeft (in mijn beleving) meestal wel het gewenste effect en de mensen die ik het gevraagd heb deden daar absoluut niet moeilijk over. Meestal hadden ze er gewoon niet bij stilgestaan oid.
De demos van de huidige UBB's hebben andere smileys (en sommige icons die nog wel op Fok worden gebruikt bv) Dus ik weet niet of de huidige smileys wel echt UBB zijn, want die ze nu gebruiken zien er belabberd uit, en de smileys alhier zijn 100 keer beterOverigens wist ik niet dat je de UBB-smilies niet zomaar mag gebruiken, misschien wel handig als ik die opmerking dan maar gewoon schrap
offtopic: ik heb dus een mailtje gehad van een artiest die zijn album op mijn mp3 lijst zag staanerkens schreef op 23 augustus 2002 @ 09:49:
Maar zodra de rechthebbende bij mij komen, van he dat mag je niet gebruiken, dan zou ik ze ook zeker verwijderen of betalen.
Nu zal ik niet zo snel diverse artiesten en filmproducenten bij mij op de stoep zien staan, maar toch.

Exact expert nodig?
dat bedoel ik, als ze mij een mailtje of wat dan ook sturen, ben ik heus bereid te betalen (of die troep weg te flikkeren): o, sorry ik wist niet dat ik het niet mocht kopieeren, ik zal het nooit meer doenCrazy_D schreef op 23 augustus 2002 @ 12:04:
[...]
offtopic: ik heb dus een mailtje gehad van een artiest die zijn album op mijn mp3 lijst zag staan(heb meteen al z'n cd's besteld)

Verwijderd
Dit in het absurde doorgevoerd:erkens schreef op 23 augustus 2002 @ 12:42:
[...]
dat bedoel ik, als ze mij een mailtje of wat dan ook sturen, ben ik heus bereid te betalen (of die troep weg te flikkeren): o, sorry ik wist niet dat ik het niet mocht kopieeren, ik zal het nooit meer doen![]()
*pang*, je schiet iemand dood. "Oh, mocht dat niet? Zal het nooit meer doen hoor".
Ergo: als je weet dat je een overtreding begaat, is dat wat telt. Immers, tijdens dat je het wel wist maar je niet op je vingers werd getikt, heb je wellicht wel meegedaan aan verspreiding van de met copyrights beschermde waren.
Het is IMHO behoorlijk hypocriet om wel te klagen over smiley-ripping (algemene zin, niet op jou persoonlijk gericht) maar zelf de harddisk vol te hebben met copyrighted materiaal waar geen stuiver voor betaald is, willens en wetens. Maar Crazy heeft dat hierboven al pico bello verwoord.
iemand neerschieten is algemeen bekend, ok, mijn offtopic stelling is uiteraard niet zoals ik dat zou doen, ik zou gewoon de lul zijn, simpel.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:55:
[...]
Dit in het absurde doorgevoerd:
*pang*, je schiet iemand dood. "Oh, mocht dat niet? Zal het nooit meer doen hoor".
Ergo: als je weet dat je een overtreding begaat, is dat wat telt. Immers, tijdens dat je het wel wist maar je niet op je vingers werd getikt, heb je wellicht wel meegedaan aan verspreiding van de met copyrights beschermde waren.
Het is IMHO behoorlijk hypocriet om wel te klagen over smiley-ripping (algemene zin, niet op jou persoonlijk gericht) maar zelf de harddisk vol te hebben met copyrighted materiaal waar geen stuiver voor betaald is, willens en wetens. Maar Crazy heeft dat hierboven al pico bello verwoord.
Maar ditzelfde maar dan met die smilies zou wel kunnen, niet iedereen weet dat ook daar copyright op zit, en dus zou een mailtje naar zo'n persoon dit vaak weten op te helderen en er dan alsnog een linkje naar t.net te geven.
Hoe het met de profile plaatjes enzo zit weet ik niet.
Maar ik vind zelf ook dat als het ontdekt wordt, ee enkel verzoekje om credits te plaatsen gewoon voldoende is. Is netjes en een kleine moeite voor de webmaster.
Het is idd wel hypocriet om te spreken over smilies rippen en dan zelf wel de nieuwste films, muziek en software zonder te betalen te downloaden.
ahum, ik mijn cd's wel in de winkelSassie schreef op 23 augustus 2002 @ 14:35:
offtopic:
Het is idd wel hypocriet om te spreken over smilies rippen en dan zelf wel de nieuwste films, muziek en software zonder te betalen te downloaden.
Verwijderd

Dan "mag" jij wat mij betreft klagen over smileys die je zelf hebt gemaakt, maar je geen credits voor krijgtDaNCe2k schreef op 24 augustus 2002 @ 06:45:
ahum, ik mijn cd's wel in de winkel
Of heb je het over lege cd's die je in de winkel koopt?
Exact expert nodig?
Verwijderd
Precies. Ik heb het ook zo gedaan. Gewoon Creditsllinkje geplaatst. Op die pagina linkjes naar GoT en FoK en de makers genoemd. (die ik overigeens heb gemnaild!Sassie schreef op 23 augustus 2002 @ 14:35:
Maar ik vind zelf ook dat als het ontdekt wordt, ee enkel verzoekje om credits te plaatsen gewoon voldoende is. Is netjes en een kleine moeite voor de webmaster.
offtopic:
Natuurlijk is het wel zo netjes het even te vermelden uit respect voor de maker, maar wettelijk gezien kun je ze weinig maken denk ik.
Verder een log uit #spielerij :
http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GoTsmilies_Game-TriX.txt

Ik kom aldaar dit tegen:Rafe schreef op 25 augustus 2002 @ 12:05:
Ik heb de GoT raad 4 weken terug gemaild over game-trix.com, en geen antwoord erover gehad. Zie dit plaatje:
[afbeelding]
Verder een log uit #spielerij :
http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GoTsmilies_Game-TriX.txt
Zit wel snor dusThe following smilies are supported. The smilies are taken from Tweakers.Net, with their permission:
http://www.forumtalk.nl/viewtopic.php?t=499
lees en huiver
ik hoop dat ze in vervolg niet zo stom zullen zijn om vergeten de credits erbij te vermelden. maar ik heb het maar gedaan.
DaNCe2k schreef op 28 augustus 2002 @ 15:14:
ik heb zelf ff een mededeling geopent binnen het forum waar ik mod van ben.
http://www.forumtalk.nl/viewtopic.php?t=499
lees en huiver
ik hoop dat ze in vervolg niet zo stom zullen zijn om vergeten de credits erbij te vermelden. maar ik heb het maar gedaan.
lekker forumpjeEmmur @ Forumtalk.nl Forum Index -> Mededelingen
Weet je wat ik vind
Dood aan tweakers, dat ge-aan de hele tijd

Verwijderd
Het is wel een stuk sneller, dat forumStephanL schreef op 28 augustus 2002 @ 19:16:
Kennen jullie dit forum al met precies dezelfde smilies en layout maar dat laaste geeft niet.
/me hides for cover
Naja ik vind het eruit zien zoals de meeste fora/ums, en ach wat gelijkenis met GoT maar ja, dat heb je met veel fora en anderen vinden weer dat Got weer op een ander forum lijkt...
Exact expert nodig?
Verwijderd
Inderdaad, wat een gezanik. Ben je wel eens een smilie met bronvermelding tegengekomen? Ik niet in elk geval. Iedereen op het web gebruikt smilies van elkaar, nou én!?wouter76 schreef op 27 augustus 2002 @ 00:30:
tsjonge tsjonge tsjonge.... wat een drukte om nix eigenlijk
look @ the graphics, precies hetzelfde, tss kunnen ze zelf niet wat bedenken ofzoCrazy_D schreef op 29 augustus 2002 @ 10:11:
![]()
Naja ik vind het eruit zien zoals de meeste fora/ums, en ach wat gelijkenis met GoT maar ja, dat heb je met veel fora en anderen vinden weer dat Got weer op een ander forum lijkt...
Deze site gaat inderdaad wel heel ver. De totale opzet, lettertypes etc is hetzelfde. Heel veel categorien komen overeen en hebben zelfs dezelfde beschrijving.erkens schreef op 29 augustus 2002 @ 10:17:
look @ the graphics, precies hetzelfde, tss kunnen ze zelf niet wat bedenken ofzo
Ja maar als ze die net ff iets anders maken, wordt er ook weer gepost dat het wel erg veel op GoT lijkt. Face it, tussen al die 23984792323904 fora over de hele wereld, zullen er wel meer (bewust of onbewust) erg op elkaar lijken, en beter goed gejat dan slecht verzonnenerkens schreef op 29 augustus 2002 @ 10:17:
look @ the graphics, precies hetzelfde, tss kunnen ze zelf niet wat bedenken ofzo
Dat het lullig is, ja, maar om je er druk over te maken (of het zelfs maar hier te posten), nee.
Exact expert nodig?
tuurlijk volledig mee eens, maar dit is duidelijk gejat, men heeft toch wel een klein beetje eigen inbreng?Crazy_D schreef op 29 augustus 2002 @ 11:00:
[...]
Ja maar als ze die net ff iets anders maken, wordt er ook weer gepost dat het wel erg veel op GoT lijkt. Face it, tussen al die 23984792323904 fora over de hele wereld, zullen er wel meer (bewust of onbewust) erg op elkaar lijken, en beter goed gejat dan slecht verzonnen
Dat het lullig is, ja, maar om je er druk over te maken (of het zelfs maar hier te posten), nee.
Als ik iets jat voor mijn site (heb ik die? nee
Smileys zijn heel veel te vinden, ik denk dat heel veel mensen die de got smileys gebruiken niet eens weten dat ze van got "zijn", die komen ze gewoon ergens tegen en vinden ze mooi, net zoals dat de meesten dat hier doen met legale en minder legale zaken
En persoonlijk zou ik het als een eer zien, als iemand mijn mooie site namaakt
Exact expert nodig?
'k heb daar toen wat over gepost (post daar wel eens vaker

Maar goed, mailtjes naar de godraad of wie dan ook, daar doe ik niet aan; 'k ben geen politieagent......
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd

Het is het internationale herkennigssymbool van het Rode Kruis en mag hier dus niet voor de "doktertjes" gebruikt worden. Maar ik zou wel de laatste zijn omdaar over te klagen, mij intereseert het niet.
neej je moet em dan zozoepen datie die tong in het midden heb, en er kwijl uit komtStephanL schreef op 01 september 2002 @ 18:35:
Vraagje, wat nou als ik deze ->smilie zelf photoshop tot
Mag dat?
Verwijderd
"man is not truly one, but truly two,"