Ik heb een Fuijfilm 2800 Zoom gekocht maar nu wil ik omweer fotograveren maar hoe doe ik dat ?
En er zit een optie Macro op helpt die optie misschien wat ?
[ Voor 0% gewijzigd door Munchkin op 20-08-2002 08:18 . Reden: typo + toevoeging ]
Verwijderd
Verwijderd
dat is waar heel veel mensen zich in vergissen, meestal word macro ook geassocieerd met automatisch, of bijvoorbeeld elke 5 seconden automatisch een foto maken. Ik snap ook eigenlijk niet waar ze macro vandaanhalen bij digicams.MetHod schreef op 20 augustus 2002 @ 08:57:
Als je onweer wilt fotograferen met de macro functie, dan zou ik je toch eerst willen verwijzen naar de handleiding.
De kans is namelijk heel klein dat de bliksem zich binnen 1m van het toestel zal inslaan.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
..., wordt leraar Nederlands...jamaicaman schreef op 20 augustus 2002 @ 08:20:
[...]
Doe niet zo zielig man, wordt nederlandsleraar ofzo
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
uhhh niet namelijk en da komt omdat dr een vertraging inzit van 1 sec ongeveer tussen dat jij de knop in drukt en hij de foto maakt dus vorget isfacer schreef op 20 augustus 2002 @ 07:51:
Ik heb een Fuijfilm 2800 Zoom gekocht maar nu wil ik omweer fotograveren maar hoe doe ik dat ?
Verwijderd
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq