"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
hij staat inmiddels op +1
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Nog even een duwtje naar beneden gegeven, hij staat nog steeds op +1. De reactie van Robin Vreuls er op is trouwens ook off-topic.
Hoeveel keer overbodig is er wel niet nodig om die tag inzichtvol weg te halenpolaris schreef op 20 augustus 2002 @ 07:54:
Nog even een duwtje naar beneden gegeven, hij staat nog steeds op +1. De reactie van Robin Vreuls er op is trouwens ook off-topic.
En dat van RV staat op nul, prima IMO
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik vind de reactie van Robin vrij logisch, heb hem daarom een beetje proberen van de 0 af te trekken.
de reactie van onno slaat gewoon helemaal nergens op, heb hem dus nog vaster op de 0 gedrukt
de reactie van onno slaat gewoon helemaal nergens op, heb hem dus nog vaster op de 0 gedrukt
[open deur]Sjah schreef op 20 augustus 2002 @ 14:33:
Vannacht heb ik m van +3 naar beneden geschopt.
naar de 2?
[/open deur]
* Renegade heeft em ook nog een trapje gegeven vanmorgen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Kun je nagaan hoe "goed" sommige FP mods kunnen moddenSjah schreef op 20 augustus 2002 @ 14:33:
Vannacht heb ik m van +3 naar beneden geschopt.

Ik denk dat Onno al zijn vrienden heeft laten modden ofzo
Jeremy Clarkson
ach ja, iig staat ie nu al op een wat betere score
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Waarvoor dank allen
Jeremy Clarkson
Pagina: 1