Mobo Albert Heijn Pc?

Pagina: 1
Acties:

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Even een korte vraag:
Weet iemand toevallig op welk moederbord de pc gebeaseerd is die ze rond november 2000 verkochten bij de Albert Heijn? (ik weet het, lang geleden)
Het gaat hier over de versie met een AMD Athlon 1000mhz...

Het is voor een maat van me die er misschien een andere proc op wil zetten (bij voorkeur een Athlon XP)...

Verwijderd

1) schroef kast open
2) kijk op mobo
3) schrijf typenr op en kijk op internet of in handleiding tot hoever hij kan

:Y)

• STi
1) kast opengeschroefd
2) gekeken
3) waar staat dat nummer dan in godsnaam?!!?!?!
4) merkjes/ logo's zijn ook niet te vinden
5) niet zo bijdehand he :P

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-08 00:24

Kama

Aritifical Intelligenticus

Was dat geen Fujitsu Siemens?? Kijk daar es op de site...

Niels

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:33
Waren dat niet Fujitsu siemens pc's? Iemand was me net voor :(
  • Even idd openschroeven, kijken naar iets van type nummer, en via Siemens dan verder uitzoeken.

Of:
  • Je belt ff met de appie happie comsumerdesk ofzo en vraag het aan hun.

Maar heeft je vrind niet een boekje bij zijn pc gekregen......Maybe dat het daar in is te vinden.

Zo uit me blote bolleke waren Athlons met 100 Mhz bus tot 1400 Mhz te krijgen( al zijn ze wel zeldzaam), de 200 Mhz bus uitvoering, daar kan dmv een biosflash ook een xp op draaien.Voor precieze specs dan wel f eerst bij Siemens langs alvorens tot aanschaf over te gaan.B)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• STi
Al geprobeert maar daar was ook nix te vinden over hun oude computers....
Tis trouwens wel een budget mammaplankje zeg.... maar 2 pci sloten en 1 agp slot geloof ik... (kheb de pc nu niet bij me in de buurt staan)

* STi gaat nu slapen :z, maar zal morgen 'es ff naar siemens bellen...

Verwijderd

Anders google ff naar ctbios,zet het op flop en je komt er wel uit.

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

* likkepot werkte daar toendertijd...

Volgens mij heeft cybersijp best wel eens gelijk

nikszolekkeralss.exe

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

www.wimsbios.com
5. What if you don't know the name of your motherboard ?

The part number of each Award & AMI BIOS usually contains information identifying the chipset it supports, and the manufacturer. This information appears at the bottom of your screen after power on, during memory count up.

Copy down your BIOS id string EXACTLY when it appears on your screen. Better yet, dump it to the printer (Print screen key). The PAUSE key should work at that point, allowing you to read the part number, the BIOS date, and the version.

Unfortunately, in some cases, the manufacturer removes that information. Then your only recourse is to contact the board manufacturer.

Check either the Award or AMI BIOS Numbers page and search for your BIOS number. Partial searches work best, ie: 2A5LDH09C.

If you can't find it, post a question in our BBS. Before you post, run CTBios (written by CT), and put the results in your post. Make sure the full BIOS id string is included. If you have an AMI BIOS you can also try the AMIBIOS Motherboard ID Utility (written by AMI)

If you have an Award BIOS, you can also email AWARD at award888@ms1.hinet.net or support@unicore.com and give them a) version, b) part number and c) release date.

de betaler vervuilt

• STi
* STi werkt nu bij de appie en kon ook al geen mobo specs vinden in het boekje

boekje= n00b proof :D

maar ikke ga nu echt slapen... iig bedankt voor de snelle replys

Verwijderd

STi schreef op 20 augustus 2002 @ 02:29:
1) kast opengeschroefd
2) gekeken
3) waar staat dat nummer dan in godsnaam?!!?!?!
4) merkjes/ logo's zijn ook niet te vinden
5) niet zo bijdehand he :P
Was niet mijn bedoeling zo bijdehand te zijn, maar dat is meer de manier waarop ik het zou doen ;).

Zotehoren heb je een budget mobo gekregen idd, waarschijnlijk een el cheapo aziatisch merk...beste wat je in zo'n geval kan doen is (als boekje geen uitkomst biedt) met de nodige instanties (winkel/importeur) bellen en vragen naar typenr.. succes :).

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

das weer zo'n gedoe, om die importeur te vinden. AH geeft die naam echt niet zomaar vrij.
Je moet het hoofdkantoor van AH bellen en daar verder vragen. Daar weten ze het echt wel hoor.
* likkepot zou het zo doen

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

helemaal niet nodig, ctbios.exe, zoals genoemd, draaien geeft veel info....

Verwijderd

Er zit een mobo in van Biostar met een KT133 chipset, geen support dus voor een XP
Pagina: 1