Het kwam ter sprake in de radeontopic omdat vele radeonners zich een beetje opwonden over het feit dat nieuws niet altijd even snel op de frontpage staat, en dat ze maar blijven submitten. Als reactie daarop kwam dat jullie vaak dubbele en oude submits moesten doorworstelen. Nu ben ik ergens iets tegengekomen wat wel handig is, maar ik weet niet meer waar, ik zal mezelf even quoten (enigsinds aangepast voor de duidelijkheid) om uit te leggen wat ik bedoel:
Tis eigenlijk voor tweakers.net, maar daar kon ik geen "ideeen bus" vinden, en ik denk dat het zo ook wel over komt.The_PyroPath schreef op 19 augustus 2002 @ 20:56:
misschien een id voor tweakers om een submit pagina te genereren, waar je kan zien wat er al gesubmit is. Als je dan een artikel submit dat je een soort smartsearch krijgt die zoekt op key words waarna je een nieuwe pagina met je submit krijgt en een lijstje krijgt met nieuws wat al over het onderwerp gaat en je eigen artikel, met de vraag of het er al tussen staat. waarna je final kan submitten. met 90 submits per dag(volgens een nieuwsposter) lijkt me dat toch niet een monsterlijk zware actie voor de servers of zie ik dat verkeerd? Op die manier blijven jullie meer van oude en dubbele submits gespaard waardoor er efficienter gewerkt kan worden.
Breek je nek voorzichtig