[idee]Submit tracker voor nieuwssubmit

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Het kwam ter sprake in de radeontopic omdat vele radeonners zich een beetje opwonden over het feit dat nieuws niet altijd even snel op de frontpage staat, en dat ze maar blijven submitten. Als reactie daarop kwam dat jullie vaak dubbele en oude submits moesten doorworstelen. Nu ben ik ergens iets tegengekomen wat wel handig is, maar ik weet niet meer waar, ik zal mezelf even quoten (enigsinds aangepast voor de duidelijkheid) om uit te leggen wat ik bedoel:
The_PyroPath schreef op 19 augustus 2002 @ 20:56:
misschien een id voor tweakers om een submit pagina te genereren, waar je kan zien wat er al gesubmit is. Als je dan een artikel submit dat je een soort smartsearch krijgt die zoekt op key words waarna je een nieuwe pagina met je submit krijgt en een lijstje krijgt met nieuws wat al over het onderwerp gaat en je eigen artikel, met de vraag of het er al tussen staat. waarna je final kan submitten. met 90 submits per dag(volgens een nieuwsposter) lijkt me dat toch niet een monsterlijk zware actie voor de servers of zie ik dat verkeerd? Op die manier blijven jullie meer van oude en dubbele submits gespaard waardoor er efficienter gewerkt kan worden.
Tis eigenlijk voor tweakers.net, maar daar kon ik geen "ideeen bus" vinden, en ik denk dat het zo ook wel over komt.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

LA -> TFF dus ;)

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Heb ik ook al eens over gedacht. Als je zon nieuwssubmit doet, dan krijg je op het einde zon scherm met: "bedankt dude(tte) voor je nieuwssubmit." Of zoiets. En daaronder staat je ingezonder nieuws. Als je die dingen nou allemaal onder elkaar op een pagina zet. Dan kunnen de tweakers met (bijv.) Ctrl + F daar onbewerkt nieuws zoeken.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:34

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de nieuwe layout wordt er een linkcheck gedaan voordat je kunt submitten. De queue gaan we niet openstellen omdat bepaalde mensen dan nog meer opgewonden raken over de trage verschijning van het nieuws en omdat mensen het dan nog leuker gaan vinden om de queue vol te spammen met onbelangrijk nieuws.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Daar heb je gelijk in ja

nikszolekkeralss.exe

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 13:51
Femme schreef op 20 augustus 2002 @ 02:33:
In de nieuwe layout wordt er een linkcheck gedaan voordat je kunt submitten. De queue gaan we niet openstellen omdat bepaalde mensen dan nog meer opgewonden raken over de trage verschijning van het nieuws en omdat mensen het dan nog leuker gaan vinden om de queue vol te spammen met onbelangrijk nieuws.
en de betaalde usertjes? :*)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die ook niet natuurlijk :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1