Toon posts:

Invertor Idee uitgevoert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanmiddag is m`n invertor door een paar lagen tape heen gegaan en heeft kortsluiting gemaakt.. :( hij`s nu d00d....

Na een topic hierover, gaf Galaxis de tip om de invertor op een plexiglas stukje te monteren. Eigenlijk wel een erg goed id... dus ik denk dat ik hem morgen maar eens ga uitvoeren.

Ik heb op m`n plexi hier vierkantjes gemaakt van 55 bij 30 mm, en morgen ga ik dat dus ff uitdremelen... en daarna de invertor vastmaken eraan met dun siliconenlijm... moet toch lukken ??

Nog een keer, de credits gaan naar Galaxis... tnx m8.
Ik hoop jullie morgen pics te kunnen laten zien ;)

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

De mijnen zit tussen paar stukjes kurk, lukt ook perfect, en is ietske gemakkelijker dan met plexiglas.

Verwijderd

ik heb een enorme lap plexi 2mm plexi gekocht bij de praxis voor mn window die ik nog moet monteren maar ik heb ook al een van de twee invertors die ik had gemold, dus misschien maak ik ook wel zoiets.
trouwens er zitten gewoon 2 gaatjes op het printplaatje waarmee je waarschijnlijk wel de invertor op het plexi kan schroeven, vast siliconen word volgens mij niet echt een succes.
naja eerst maar de rest van mn kast modden :)

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten idd 2 gaatjes, maarjah, dan moet je ook gaatje op plexi maken en beetje gepruts.. naja, wat moet ik anders gebruiken ;) ik maak plexi op invertor dus invertor kan ik nog verplaatsen enzo ;) ik zie er geen nadelen in.

Verwijderd

Mijnes zit in een kartonnetje, kan dat ook geen kwaad??? Plexiglas should do it jah

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 17:02

pbd

nu we het toch over invertors hebben.... is krimpkous niet voldoende (werd mij aangeraden)?

Verwijderd

Het makelijkste is krimpkous kopen eromheen doen en krimpen.
Dan is je inverter volledig en goed verpakt !!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

2lagen dubbelzijdig plakband aan de onderkant: veilig en stevig vast !

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

is krimpkous niet te dun? kan je dan geen doorslag krijgen?

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
of je laat het doosje er gewoon omheen zitten en die tape je dicht met isolatie tape

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Pagina: 1