Toon posts:

GTA3 crash als veel mensen op je schieten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dat het spel hangt als er flink op me geschoten wordt, meerdere users hebben dit probleem maar de oplossing heb ik nog op geen board gevonden. Aan het geluid kan het denk ik niet liggen aangezien ik geen soundcard heb (wel onboard maar die is in BIOS uitgeschakeld)

Ik hoop dat iemand er achter gekomen is wat het probleem precies is, ik en vele anderen na vele dagen klooien nog niet. Kom me aub niet aan met XP patch installeren, 1.1 installeren, andere NOCD patch installeren, nieuwste detenator driver installeren of FAQ lezen... did that, been there...

Hier wordt ook over het probleem gesproken:

http://www.gta3forums.com...=41983;hl=shoot+and+crash

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

en op een ander OS is het probleem ook aanwezig?
lijkt mij weer op een slordigheid in de game.

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-01 23:22

Exterazzo

Qeasy

ff je url wat beter gedaan:
url van topicstarter

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Liefurds,

ik zou dit niet *durven* posten als ik niet het hele GTA trouble shooting topic +alle mogelijk faqs + anders forums + gta3 pc website had gelezen....

En ja , probleem is *niet* OS specifiek

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:17:
Liefurds,

ik zou dit niet *durven* posten als ik niet het hele GTA trouble shooting topic +alle mogelijk faqs + anders forums + gta3 pc website had gelezen....

En ja , probleem is *niet* OS specifiek
Ze bedoelen (denk ik :) ) dat je zo'n vraag in De grote GTA3 troubleshooting topic moet zetten

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:04:
Aan het geluid kan het denk ik niet liggen aangezien ik geen soundcard heb (wel onboard maar die is in BIOS uitgeschakeld)
Misschien juist wel :?
Schakel eens aan :)

Verwijderd

Well I seem to have fixed the games issue.. GTA 3 now seems to play fine. I bought a SoundBlaster Live 5.1 today and I tested it hard by taking on cops, gangs etc... in a gun fight and no freezes. Let's hope it stays this way

I hear though win2000 is much better to run then win98.. think im going to try that out tomorrow or so. Any input on this?

Dat zegt iemand in je topic... dus het moet daar wel aan liggen (koop gewoon een geluidskaartje)

Verwijderd

dicht :)
post evt de vraag in het andere topic want dat weet eenieder waar het staat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.