Elke geluidskaart heeft een DSP chip (digital signal processing) en aan de hand hiervan kan je (min of meer) zeggen welk type Soundblaster kaart je hebt. Deze info heb ik al (bron):
Van SoundBlaster AWE64, SoundBlaster AWE64Gold, SBlive etc. weet ik dus niet welke DSP versies erbij hoort. Als je weet welke soort SoundBlaster kaart jij hebt, zou je dan ff dit programmaatje willen draaien en dan mij een mailtje willen sturen met daarin:
Het type Soundblaster dat je hebt + het DSP nummer dat TESTSND aangeeft. stuur deze info aub naar bas.de.reuver@home.nl of post het hier..
bij voorbaat dank
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| MODEL VERSION SoundBlaster 1.0 1.?? (1.05???) SoundBlaster 1.5 1.?? (1.05???) SoundBlaster 2.0 2.xx (2.01) SoundBlaster Pro 3.00 (???) SoundBlaster Pro 2 3.01+ (3.01, 3.02) SoundBlaster 16 4.0x (4.04, 4.05) SoundBlaster 16 SCSI-2 4.11 (4.11) SoundBlaster AWE32 4.12+ (4.12) |
Van SoundBlaster AWE64, SoundBlaster AWE64Gold, SBlive etc. weet ik dus niet welke DSP versies erbij hoort. Als je weet welke soort SoundBlaster kaart jij hebt, zou je dan ff dit programmaatje willen draaien en dan mij een mailtje willen sturen met daarin:
Het type Soundblaster dat je hebt + het DSP nummer dat TESTSND aangeeft. stuur deze info aub naar bas.de.reuver@home.nl of post het hier..
bij voorbaat dank
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider