IBM 30GB schijf maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 11:59
Ik heb +/- 2 jaar geleden 2 IBM schijven gekocht, ze maakten erg veel geluid maarja ik dacht dat 't kwam doordat 't 7200 schijven zijn. Nu heb ik bij toeval ontdekt dat 1 hd 10x zoveel herrie maakt als de andere. (idle dus)

Heb ik hier nog garantie op denk je? (Ik heb al een keer bad sector's gehad maar ik kon ze fixen met die IBM tool.)

Heeft er hier iemand dit weleens meer gehad?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
lees de site ofzow of je nog garantie hebt :?

verder zijn er veel problemen met ibm schijven jah....search gebruiken is niet verboden hoor...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:29
Ik heb ook een 30GB IBM, de GXP75 serie. Ik weet niet of jij die ook hebt, maar aangezien je die al 2 jaar hebt, neem ik aan van wel.

In het prille begin was deze schijf fluisterstil, maar dat was snel over. Hij maakt al anderhalf jaar een ontiegelijke herrie waar je niet goed van wordt. Vooral het spinnen is heel irritant hoorbaar. Maar verder, hij doet het nog steeds prima en is nog snel ook. Hij is dus niet echt kapot ofzo, hooguit een beetje beschadigd ofzo.

• marijn
veldmuis Kijk zelf eerst ff met de search voordat je zo'n antwoord geeft. Dus niks te vinden met de search .

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 16:18

cruncher

wanna crunch someone?

marijn schreef op 19 augustus 2002 @ 23:29:
veldmuis Kijk zelf eerst ff met de search voordat je zo'n antwoord geeft. Dus niks te vinden met de search .
Het spijt ons geweldig maar dit topic is al zovaak voorbij gekomen (bijna dagelijks).............. :(

can you read my mind?

• marijn
OK sorry toch niet goed de search gebruikt. (Moet nog wennen aan parse) sluit maar.

Verwijderd

Er sterven namelijk dagelijks IBM schijfjes tis vervelend ik zou maar back uppen als ik jou was
Pagina: 1