• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:55

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
ik ben op vakantie m'n usb kabeltje kwijtgeraakt dat bij m'n diva mp3 speler zat :( Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar mp3cdspeler.nl en naar komaks.com (stond in het boekje), maar de eerste kan me niet verder helpen en de tweede reageert niet :(. Dus vandaag maar naar de stad gegaan en daar gezocht, maar tevergeefs, want alle winkels die ik heb geprobeerd hadden wel normale usb kabels, maar de diva schijnt een "mini" usb aansluiting oid te hebben :(

Ik weet nu dus niet precies waar ik naar moet zoeken, dus m'n vraag is of iemand me meer duidelijkheid kan geven over het usb kabeltje...

het zou natuurlijk helemaal perfect zijn als iemand "toevallig" nog zo'n kabeltje heeft liggen en, uiteraard tegen een vergoeding, deze naar me toe wilt sturen :+

alvast bedankt :)

zo ziet het eruit btw, hij is wel kleiner dan een normale usb ingang en ook kleiner dan de ingang die op m'n digi cam zit (die tevens ook een "mini" ingang heeft, maar die van de diva is dus nog kleiner 8))

Afbeeldingslocatie: http://www.the-geniuz.com/101-0141_IMG.JPG

[ Voor 0% gewijzigd door amahusu op 20-08-2002 00:08 . Reden: foto erbij :) ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:41

Tarin

Just plain weird.

Is het ongeveer 4 mm breed en 3 mm hoog?
Zelfde soort kabel zat nl. bij m'n digicam, en moet dus (wegens vaker gebruikt) ook los verkrijgbaar zijn..

foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.radio3blokaal.nl/~jgroep/temp/kabeltje.jpg

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-02 18:07
ik heb nog wel een kabel liggen dieik gebruikt voor myn tijdelijke spycam
stuur maar maitlje als je hem wil hebben

Verwijderd

Heb wel es gelezen dat het kabeltje van m'n rio500 exact gelijk is aan het kabeltje waarvan je hierboven een foto ziet (word idd veel voor digicams gebruikt). Alleen moet je even dat metalen rondje wegslopen aangezien dat te groot is. De aansluiting is verder exact hetzelfde. Misschien geldt voor jouw diva hetzelfde :)

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
Een makkelijke oplossing is natuurlijk eventjes in de stad een cf-reader te halen.

Verwijderd

En hoe wou jij dan het interne geheugen lezen/schrijven?

Verwijderd

Whoei, dat is een hele kleine connector, ik heb gister ook alles afgezocht om me kabeltje, maar heb hem gevonden":)

• floppe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Uhm, heb je geprobeerd om de fabrikant de mailen ofzo?

http://mydivaplayer.com/

die zullen vast wel zo'n kabeltje kunnen opsturen.

specs, hompage

• floppe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Al gelukt? want ik heb nl. ook een Diva en ik ben wel benieuwd wat ik moet doen als ik mn kabeltje kwijt raak... :P Want ik ben in staat om dat binnen een half jaartje kwijt te zijn 8)7

specs, hompage

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Zooonndee :) Had op mijn stage (ga nu weer naar school) een bak liggen met een zooi van die kabeltjes.. kon er zo een flink aantal meenemen maar had ik niet gedaan :(

Had jou nu goed van pas kunnen komen :)

Maar ik geloof dat die dingen ook wel voor weinig te koop zijn, zo speciaal zijn ze niet..

-

Verwijderd

Mail even naar mp3cdspeler.nl ze hebben ze wel liggen , je moet even naar Thomas vragen van de RMA. rma@mp3cdspeler.nl dat is een toffe gast anders wil ik het wel doen voor je.
Pagina: 1