ik ben op vakantie m'n usb kabeltje kwijtgeraakt dat bij m'n diva mp3 speler zat
Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar mp3cdspeler.nl en naar komaks.com (stond in het boekje), maar de eerste kan me niet verder helpen en de tweede reageert niet
. Dus vandaag maar naar de stad gegaan en daar gezocht, maar tevergeefs, want alle winkels die ik heb geprobeerd hadden wel normale usb kabels, maar de diva schijnt een "mini" usb aansluiting oid te hebben
Ik weet nu dus niet precies waar ik naar moet zoeken, dus m'n vraag is of iemand me meer duidelijkheid kan geven over het usb kabeltje...
het zou natuurlijk helemaal perfect zijn als iemand "toevallig" nog zo'n kabeltje heeft liggen en, uiteraard tegen een vergoeding, deze naar me toe wilt sturen
alvast bedankt
zo ziet het eruit btw, hij is wel kleiner dan een normale usb ingang en ook kleiner dan de ingang die op m'n digi cam zit (die tevens ook een "mini" ingang heeft, maar die van de diva is dus nog kleiner
)
Ik weet nu dus niet precies waar ik naar moet zoeken, dus m'n vraag is of iemand me meer duidelijkheid kan geven over het usb kabeltje...
het zou natuurlijk helemaal perfect zijn als iemand "toevallig" nog zo'n kabeltje heeft liggen en, uiteraard tegen een vergoeding, deze naar me toe wilt sturen
alvast bedankt
zo ziet het eruit btw, hij is wel kleiner dan een normale usb ingang en ook kleiner dan de ingang die op m'n digi cam zit (die tevens ook een "mini" ingang heeft, maar die van de diva is dus nog kleiner
[ Voor 0% gewijzigd door amahusu op 20-08-2002 00:08 . Reden: foto erbij :) ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet