Toon posts:

hauppage win tv primio fm channels vinden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een hauppage win tv primio fm aangeschaft, (tv kaart) heb hem in mijn computer gepropt software geinstalleerd alles ok,
maar het lukt me niet om de channels te configuren. Als ik wintv2000 opstart en dan naar channel configuration ga en op autoscan klik en instel pal bghidk en op cable zet en vervolgens op scan druk, gaat ie wel zoeken en zie ik ned 1 en ned2 enz voorbijkomen maar als ie dan klaar is met scannen van channels 0 tot 58 heb ik geen channels of iets dergelijks in het lijstje staan, het blijft gewoon leeg.

Heeft iemand anders weleens dit probleem gehad of weet ie wat ik fout doe :'(

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 18:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Bij mijn TV-kaart heb je A, B en S kanalen. De A en B voor reguliere uitzendingen en S voor sataliet-dingen en zo. Zou het daar niet iets mee te maken hebben?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
weet ik niet, zie nergens die instelling iig

Verwijderd

Had een soortgelijk probleem met mijn Asus TV-in, kreeg maar 3 van de tig kanelen. Probleem was dat het signaal op de kabel door de vele splitters en bijbehorende TV's nogal verzwakt was. Oplossing was een versterkertje en betere splitters. Als je dat niet bij de hand hebt, probeer eens wat minder TV's aan te sluiten of gebruik een extra video als versterker.

Verwijderd

Topicstarter
humz, zitten inderdaad veel veel splitters enzo tussen, maar ik zie wel beeld als ie aan het zoeken is, alleen een beetje sneeuw erdoorheen. maar wel beeld dus. alleen aan het einde van scan krijg ik geen lijst

Verwijderd

Ik heb de channels gewoon handmatig ingevuld.

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer ideen, :? kan nog steeds geen tv kijken :)

komop tweakertjes gooi jullie ideen eruit :9

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag een hele lange kabel getrokken en die er rechtstreeks ingestopt, dan zet ie ze wel in het lijstje. de channels waren dus idd gewoon te zwak.
Pagina: 1