case

Pagina: 1
Acties:

• you
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 17:41
Welke keuze Aopen H600 ATX 340 watt of chieftec DX-01WD MD 340 watt?
voor amd xp 2000+ en koeler Alpha 8045. Case met kliksysteem, is dit beter?

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-06 18:30
Tis maar net wat je mooier vind, qua quality verschillen ze niet zo vreselijk veel van elkaar, want vandaag de dag zijn er echt geen "slechte" meer hoor. :)

....behalve die cheap-ass dingetjes van de aldi ofzo, maar daar hebben we het niet over!

Verwijderd

Maar net wat je zelf mooier vind.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-08 12:04
baquelappe schreef op 19 augustus 2002 @ 22:56:
....behalve die cheap-ass dingetjes van de aldi ofzo, maar daar hebben we het niet over!
pff, blaat niet
met die kastjes van de Aldi is nix mis mee :z

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:42

Tarin

Just plain weird.

Ik heb sinds een paar dagen een Aopen H600 gekocht, stond ook te twijfelen met een Chieftec (weet niet precies wat voor een, maar was in ieder geval zo'n zwarte miditower met deurtje), maar die viel af om de volgende redenen:
-te hoog (hij paste niet in m'n pckast..)
-zwart (wel mooi, maar dan kan ik de rest ook zwart gaan verven en daar had ik eigenlijk niet zo'n zin in)
-ik denk dat ik het deurtje gauw zat zou worden, doe mij maar gewoon een direct toegankelijke cdromspeler..
-er zitten naast de cdromspelers en aanverwante apparatuur een soort 'inkepingen' en dat vond ik er imho niet uit zien

Uiteindelijk is het dus de H600 geworden, die staat nu onder m'n bureautje te loeien (pluspuntje: ruimte voor veel koeling (5 maal 80mm), en standaard een stille 80mm-fan ingebouwd). Deze heeft overigens ook een kliksysteem (voorkant eraf, sledetjes aan de apparatuur schroeven, schuif-klik. Diskette-en hdd-houder zijn uitneembaar, zit je tenminste niet met magnetische schroevendraaiers te kloten. Er zit ook een leuk USB/line-out/mic-in-aansluitinkje voorin achter een klepje, dat werkt wel geinig.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• you
Het kliksysteem, is dat een originele Aopen? Wat kost dat?

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 21:32
chieftec , h600 is op foto mooi maar in real life lelijk , tenzij je hem zwart maakt :D

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

Chieftec.

Als ik hiermee niet duidelijk genoeg ben zal ik wel ff uitleg geven....
De chieftec heeft net als de Aopen ruimte voor vele coolers....
Dat deurtje wordt je niet gek althans ik niet.....
en hij is ook prima als je gaat modden [zelf als het fout gaat kun je gewoon losse onderdelen kopen om hem weer mooi te krijgen !!]
Genoeg???

Verwijderd

you schreef op 20 augustus 2002 @ 16:27:
Het kliksysteem, is dat een originele Aopen? Wat kost dat?
Het "kliksysteem" zit in meerdere behuizingen , ook in de Chieftech .

Toevallig ben ik net van een Aopen H600A overgestapt naar een Chieftech DX-01-BL .

En kan niet anders zeggen dat ik met de Chieftech net iets meer tevreden ben , dit komt hoofdzakelijk door z'n betere voeding (340 W) , het uiterlijk :9~ en de manier om casefans te monteren (zonder schroeven in een klem , ideaal)

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Ik heb zelf een chieftec, in het zilver, maar verderrest wel de zelfde kast. Zin inderdaad standaard een handig kliksysteem in. een nadeeltje, je moet eerst iets aan de drives monteren voordat ze erin gaan. die inkepingen aan de zijkant zie je natuurlijk niet als je het deurtje dicht hebt. Dat blauwe van die Aopen vind ik gewoon niet zo mooi. En op wit ben ik ook wel uitgekeken. Het deurtje is alleen maar handig, want anders zit je tegen witte/gele fontjes aan te kijken van je cdrom in een zilvere/zwarte kast.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
srry, dubbelpost. langzame k*tzooi

Verwijderd

Chieftec rulez man wowie

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 14:01

Row

Ik heb zelf ook een chieftec en ben er zeer tevreden mee!
Ik heb hem ook al gemod maar pics moeten gemaakt worden (vrijdag waarschijnlijk)
Dremel erin gezet, meer verklap ik niet, dat zien jullie vrijdag wel! :D

• you
thanks voor de reacties
het zal een chieftec worden!
Pagina: 1